رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد خبر داد؛

تشکیل ۱۲۶ پرونده تخلف کم‌ فروشی نانوایی‌ها در بروجرد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در برخی واحد‌های نانوایی این شهرستان کم فروشی مشاهده شده که در این راستا ۱۲۶ پرونده تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  علی شاهرودی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سازمان صمت در بروجرد در رابطه با نظارت بر بازار و اصناف به ویژه نانوایی‌ها اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳۶ نانوایی روستایی و شهری در بروجرد فعالیت می‌کنند که روزانه گشت‌های بازرسی بر عملکرد و نوع پخت نان آن‌ها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه کیفیت پخت نان در بروجرد بالا است، افزود: البته در برخی واحد‌ها نیز کم فروشی مشاهده شده که در این راستا ۱۲۶ پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال ۲ هزار و ۱۵۰ مورد بازرسی از اصناف و بازار بروجرد انجام شده که برای واحد‌های متخلف ۲۰۹ پرونده تشکیل داده‌ایم و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش جرایم آن‌ها بوده است.

شاهرودی با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی از عطاری‌ها در بروجرد ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد برای ساماندهی عطاری‌های بروجرد قرار بر این شد که با عطاری‌های متخلف برخورد قانونی شود چرا که مشاهده می‌کنیم در بیشتر عطاری‌ها دارو‌های غیرقانونی به فروش می‌رسد.

به گفته وی، در حال حاضر ۵۶۰ واحد تولیدی در بروجرد وجود دارد که از این تعداد ۱۲۸ واحد راکد، ۱۸۰ واحد زیر ۴۰ درصد و ۲۶۰ واحد بالای ۴۰ درصد ظرفیت تولید دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تاکید کرد: در حال حاضر برخی از واحد‌های تعطیل مشکلاتی دارند که در تلاش هستیم با رفع مشکل آن‌ها مجدد به چرخه تولید برگردند.

انتهای یپیام/د

۱۲۶ پرونده تخلف کم فروشی نانوایی‌ها در بروجرد تشکیل شد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار