پرچم حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جوار مزار شهید مهدوی برافراشته شد

پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور خادمان حرم آن حضرت بر فراز مزار سردار شهید نادر مهدوی در روستای بُحِیری شهرستان دشتی به اهتزاز در آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پرچم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به مناسبت دهه کرامت بر فراز مزار سردار شهید نادر مهدوی از شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی برافراشته شد.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی در این مراسم گفت: شهید مهدوی و همرزمانش با الهام از سید و سالار شهیدان با روحیه شجاعت و ایمان در برابر استکبار جهانی آمریکا ایستادند و نشان دادند که ثمره مقاومت پیروزی است.

سرهنگ علی غضنفری با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان دشتی، عنوان کرد: خادمان حرم امام رضا (ع) در ایام دهه کرامت با حضور در این شهرستان برنامه‌های گوناگونی با عنوان جشن‌های زیرسایه خورشید اجرا خواهند کرد.

شهید نادر مهدوی ۱۶ مهر سال ۶۶ همراه با تنی چند از همرزمانش، برای انجام گشت زنی و حفاظت از آب‌های نیلگون خلیج فارس، با استفاده از دو فروند قایق تندرو توپدار و یک فروند ناوچه به سمت جزیره فارسی حرکت می‌کنند که با تهاجم نیرو‌های آمریکایی رو به رو می‌شوند و پس از مقاومت جانانه در برابر آمریکایی‌ها به شهادت نائل می‌آیند.

انتهای پیام/ک

اهتزاز پرچم حرم حضرت معصومه(س) بر فراز مزار شهید مهدوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.