طی پیامی انجام شد؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از سردار غیب پرور

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیامی از زحمات سردار غیب پرور قدردانی کرد.

قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از سردار غیب پروربه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از زحمات سردار غیب پرور طی دوره ریاست سازمان بسیج مستضعفین تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام نماینده، ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

قال رسول الله (صلی اللّه علیه و آله): من لا یشکر الناس لا یشکر اللّه هرکس از مردم قدردانی نکند، شکر خداوند را بجای نیاورده است. (نهج الفصاحه)

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور (دامت توفیقاته)

سلام علیکم

با صلوات بر نبیّ مکرّم اسلام و ائمه معصومین (علیهم السلام) و با احترام به پاس تلاش‌ها و فعالیت‌های صادقانه و ارائه خدمات جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست سازمان بسیج مستضعفین تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روز افزون شما سردار رشید اسلام را که به حق از سرمایه‌های ماندگار دوران دفاع مقدس می‌باشید از خداوند منان مسئلت نمایم.

امید است با عنایات الهی در ظلّ توجّهات حضرت، ولی عصر (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) و تأسّی به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کلّ قوا حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و انجام مأموریت‌ها و وظایف موفّق و مؤید باشید. انشاالله

عبداللّه حاجی صادقی

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار