یاوری: صعود به فینال قهرمان جهان شنا دشوار است/ شنا ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد

ملی پوش شنا کشورمان گفت: صعود به فینال مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی دشوار است، اما تلاش ما در راستای ارتقای رکورد ملی است.

علیرضا یاوری ملی پوش شنا کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ۲ هفته‌ی دیگر بههمراه بنیامین قره حسنلو دیگر ملی پوش شنا به مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی اعزام می‌شویم. تمریناتم را در در اصفهان و قره حسنلو تمریناتش را کرج پی گیری می‌کند و در قهرمانی جهان صعود به فینال دشوار است، اما تلاش ما در راستای ارتقای رکورد ملی است و باید در این راستا تلاش زیادی انجام دهم و می‌خواهم رکورد خوبی را ثبت کنم.

او افزود: رقابت‌های قهرمانی جهان جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک است که زیر نظر مستقیم فینا است.
ملی پوش شنا در پایان گفت: شنا در ایران در مسیر پیشرفت است و اگر کسی می‌تواند در این راه کمک دهنده باشد دست شنا را بگیرد. همچنین مربیان کشور با پرورش درست استعداد‌ها می‌توانند نسل آینده شنای ایران را بسازند. کسب سهمیه المپیک شدنی است به خصوص برای بنیامین قره حسنلو شرایط خوبی دارد. مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی در طول ۸ روز برگزار می‌شود که در روز دوم و ششم یا هفتم مسابقه خواهم داشت. ۸ روز آخر مسابقات قهرمانی جهان همیشه مختص مسابقات شنا است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین رکورد را به ثبت برسانیم. همچنین ۳ ماه آینده مسابقات رده سنی آسیا زیر نظر فینا فدراسیون جهانی برگزار می‌شود. کمیته فنی شنا در حال رایزنی‌های لازم است تا بتواند تا در طول یک سال آینده تیم ملی در مسابقات خارجی خوبی شرکت کند.
یاوری در ادامه عنوان کرد: تاکنون مشکلی در برگزاری اردو‌ها نداشتیم و اصفهان یکی از پایگاه‌های ملی شنا در کشور است. پایگاه قهرمانی شنا از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و البته هر کس که مدیر می‌شود نظرات خاص خودش را رائه می‌دهد که نباید این طور باشد. همیشه باید استخر در اختیار ملی پوشان باشد و با آرامش کامل تمرین کنند. یک سریع مشکلات کوچکی وجود دارد که امیدواریم زودتر حل شود.


بیشتر بخوانید:

اسامی شناگران اعزامی به کره جنوبی و مجارستان اعلام شد

نظارت رضوانی به عنوان نماینده ویژه فینا در انتخابات افغانستان

انصاری مدال نقره ۱۰۰ متر پروانه را از آن خود کرد


انتهای پیام/

مسابقات قهرمانی جهان شنا زیر نظر فینا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار