درنگی بر اشعار احمد خویشتن دار در لنگرود

نشست درنگی بر اشعار احمد خویشتن دار لنگرودی در لنگرود برگزار می‌شود.

درنگی بر اشعار احمد خویشتن دار در لنگرود

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نشست درنگی بر اشعار احمد خویشتن دار لنگرودی فردا در سالن شهید املاکی این اداره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، این نشست  ادبی ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، افزود: این محفل ادبی  به همت انتشارات آوای غزل لنگرود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: در این نشست دکتر بهرام علیزاده شاعر و پژوهشگر و فرامرز محمدی پور شاعر و روزنامه نگار درباره کتاب‌های طعم بادام‌های باران و طنین کومه باران سخنرانی خواهند کرد.

قاسم مصفا با بیان اینکه، شرکت در این محفل ادبی برای عموم علاقمندان آزاد است، تصریح کرد: تعدادی از شاعران گیلانی اشعارشان را قرائت خواهند کرد.

احمد خویشتن‌دار لنگرودی خردادماه ۱۳۲۶ در لنگرود به دنیا آمد. او بعد از گذراندن دوران تحصیلات متوسطه در رشته ادبی و انجام خدمت سربازی، در سال ۱۳۵۲ به استخدام آموزش و پرورش درآمد. ورود به وادی ادبیات را از دوران دبیرستان با سرودن دوبیتی‌های گیلکی آغاز کرد. نخستین شعر خویشتن‌دار لنگرودی در قالب غزل در سال ۱۳۴۷ با نام بیا و مهربانی کن در مجله امید ایران چاپ شد. تا کنون ۱۴ عنوان کتاب در زمینه‌های شعر و ادبیات کودک و نوجوان از او منتشر شده است.

از آثار او می‌توان به مجموعه شعر طنین کومه باران شامل غزل‌ها و دوبیتی‌ها، طعم بادام‌های باران مجموعه شعر‌های آزاد، تدریس الفبای فارسی، کتاب هوش کودکان (۲ مجلد)، حیوانات دنیای دور، داستان کودک، زیباترین کتاب من، صد آزمایش علمی و آموزش الفبای فارسی همراه شعر اشاره کرد.

 

انتهای پیام / ق

 

برگزاری  نشست ادبی درباره اشعار احمد خویشتن دار در لنگرود 

برچسب ها: شعر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.