پلیس در تعقیب قاتل فراری پارک گلها

پلیس آگاهی خراسان رضوی در تعقیب قاتل فراری پارک گلهای مشهد است که با سلاح سرد منجر به قتل یک شهروند جوان شد.

پلیس در تعقیب قاتل فراری پارک گلهابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ماجرای این جنایت شانزدهم مهر سال ۹۴ در پارک گل‌های مشهد هنگامی رخ داد که جوانی هنگام عبور از کنار چند دوست قدیمی که دور هم نشسته بودند، شروع به متلک پرانی کرد.

این رفتار توهین آمیز جوانی که گفته می‌شد حال طبیعی نیز نداشت، به مشاجره و درگیری کشید. لحظاتی بعد جوان مست، چاقوی وحشتناکی را از زیر پیراهن اش بیرون آورد و به سوی چند جوان پارک نشین حمله ور شد.

در حالی که هرکدام از حاضران سعی می‌کرد از مقابل چاقوی آن جوان فرار کند، ناگهان تیغه چاقو بر قلب جوان ۲۴ ساله‌ای به نام احمد فرود آمد و او نقش بر زمین شد.

در پی وقوع این حادثه تلخ در منطقه قاسم آباد مشهد بلافاصله نیرو‌های کلانتری عازم محل شدند، اما جوان متهم به قتل از صحنه جنایت گریخته بود.

گزارش‌ها حاکی است، دقایقی بعد تحقیقات گسترده‌ای از سوی قاضی ویژه قتل عمد در این باره آغاز شد چرا که مجروح این حادثه پس از انتقال به مرکز درمانی، بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داده بود.

با ارسال پرونده این جنایت  به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی ادامه یافت و کارآگاهان موفق به شناسایی متهم به قتل شدند، اما او به مکان نامعلومی گریخته بود و تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/س

قتل فراری همچنان تحت تعقیب

برچسب ها: قاتل ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.