واکنش فدراسیون جهانی والیبال به توقف چند ساعته تیم ملی والیبال ایران در آمریکا

فدراسیون جهانی والیبال به اتفاقات رخ داده و توقف چند ساعته تیم ملی والیبال ایران در فرودگاه شیکاگو آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به توقف چند ساعته تیم ملی والیبال ایران در آمریکابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی والیبال در بیانیه‌ای نسبتا به اتفاقات فرودگاه شیکاگو و توقف ۴ ساعته تیم ملی والیبال ایران بیانیه‌ای صادر کرد. سرو قامتان ایرانی که برای حضور در دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به آمریکا سفر کردند در فرودگاه شهر شیکاگو متوقف شدند و به اداره پلیس برده شدند تا تماممراحلی که در سفارت این کشور در امارات اجام داده بودند را دوباره طی کنند.

فدراسیون جهانی والیبال در بیانیه‌ای اعلام کرد از  اعتراض های کاروان والیبال ایران نسبت به این رفتار‌ها آگاه بوده و از این اتفاقات ناراحت است و بیان کرد هر چند خیلی از اعضای هیئت همراه تیم والیبال ایران برای زمان غیر معقول معطل نشدند، ولی کسانی که این اتفاق برای آن‌ها رخ داده حق دارند ناراحت شوند.


بیشتر بخوانید:

خوش‌خبر: اعتراض رسمی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کردیم/ اعضای فدراسیون والیبال آمریکا بخاطر اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کردند

بازجویی از ملی پوشان والیبال ایران در آمریکا


انتهای پیام/

اظهارات فدراسیون جهانی درباره توقف تیم ملی ایران در آمریکا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
بايد شديدتر واکنش نشون ميدادن
آخرین اخبار