فرماندار و نماینده دامغان در مجلس:

وزیر علوم حقوق داوطلبان کنکور در دامغان را پیگیری کند

فرماندار و نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به وقوع زلزله هنگام برگزاری کنکور سراسری، پیگیری حق داوطلبان کنکور این شهر را خواستار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغر مجد، فرماندار و ابوالفضل حسن بیکی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در این نامه مشترک، با شرح چگونگی وقوع زلزله در دامغان همزمان با کنکور سراسری، از وزیر علوم خواستند برای احقاق حق داوطلبان مساعدت و پیگیری کند.

متن نامه به این شرح است:

همان‌طور که مستحضرید در ساعت ۱۰ و ۵۲ دقیقه روز پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ همزمان با برگزاری کنکور سراسری، زمین لرزه‌ای با قدرت ۴.۷ ریشتر، شهرستان دامغان از توابع استان سمنان را لرزاند و به دنبال آن پس‌لرزه‌های زیادی نیز در مقیاس پایین‌تر به وقوع پیوست.

وقوع این زلزله‌های متعدد، سبب وارد آمدن فشار و تنش روحی و روانی قابل ملاحظه به شرکت کنندگان در آزمون سراسری گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، و فنی و علوم انسانی در حوزه اصلی دامغان گردید و موجب بروز دغدغه و نگرانی‌های زیاد داوطلبان و خانواده‌های آنان شده است.

دانش آموزان و والدین تاکنون مراجعه‌های متعددی به فرمانداری و سایر نهاد‌های مرتبط شهرستان داشته‌اند و اتخاذ تدابیر لازم در راستای جبران پیامد ذکر شده و ضایع نشدن حقوق داوطلبان آزمون را خواستار شدند.

خواهشمند است در این خصوص دستور‌های مقتضی صادر و نتیجه را ابلاغ فرمائید.

صبح روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه همزمان با برگزاری آزمون کنکور سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی در شهر دامغان، وقوع ۱۵ زلزله متوالی که بزرگترین آن ۴/۷ ریشتر قدرت داشت، دانش آموزان را مضطرب و سردرگم کرد.

دانش آموزان دامغانی در روز‌های اخیر با حضور در اداره آموزش و پرورش، فرمانداری، دفتر نماینده و دانشگاه دامغان اعتراض خود را اعلام و احقاق حق خود را خواستار شدند.

انتهای پیام / م

متن نامه نماینده شهرستان دامغان به وزیر علوم

برچسب ها: کنکور ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.