در انتشارات فصل پنجم؛

کدام کتاب‌های شعر به تازگی منتشر شدند؟

انتشارات فصل پنجم از جمله ناشرانی است که در حوزه انتشار کتاب‌های ادبی و شعر فعالیت می‌کند.

تجدید چاپ و چاپ اولی های انتشارات فصل پنجم اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات فصل پنجم از جمله ناشرانی است که در حوزه انتشار کتاب های ادبیات فعالیت می کند. البته عمده فعالیت این انتشاراتی در حوزه انتشار مجموعه شعر است و هراز چند گاهی کتاب های پژوهشی آن هم در حوزه شعر منتشر می کند. این بار چند مجموعه شعر و ترانه در این انتشاراتی منتشر شده است.

سید حمیدرضا برقعی از جمله شاعرانی است که آثار خود را در این انتشاراتی منتشر کرده است؛ از جمله آثار وی که هم اکنون تجدید چاپ شده است، می توان به چاپ ششم مجموعه شعر آیینی و عاشقانه با عنوان «یحیی»، چاپ بیست و سوم طوفان واژه ها و چاپ سیزدهم قبله مایل به تو اشاره کرد. البته  چاپ چهاردهم قبله مایل به تو تا یکی دو هفته دیگر منتشر و در بازار کتاب عرضه می شود.

شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس از جمله شاعرانی است که کتابش را در انتشارات فصل پنجم منتشر کرد. وی تجدید چاپ مجموعه شعرش را با عنوان « پرواز 69 » که پیش از این در انتشارات نزدیک تر منتشر شده بود، به نشر فصل پنجم سپرده است و شاهد تجدید چاپ مجموعه شعرش در این انتشاراتی بودیم. در کتاب « پرواز 69 » می توان  شعرهایی را در قالب چهارپاره، غزل مثنوی و قصیده دید. در  60 شعر این کتاب می توان 30 سروده آیینی مشاهده کرد و مابقی شعرها در مضامین عاشقانه، اجتماعی و  دفاع مقدسی  سروده شده اند.

امیر ارجینی از جمله ترانه سرایانی است که انتشار کتابش را به انتشارات فصل پنجم سپرد. وی مجموعه شعرش را با عنوان « عشق باید زنی جوان باشد » در انتشارات فصل پنجم منتشر کرد. بیشترین آثار این مجموعه شعر در قالب غزل سروده شدند. مجموعه شعر دیگری که در انتشارات فصل پنجم به تازگی منتشر شده است، مجموعه غزل کلاسیک اثر غزل مهدوی با عنوان « نیمه خاموش » است. در این انتشاراتی مجموعه ترانه نرگس جعفری هم با عنوان « تهران شلوغه دستمو بگیر » منتشر شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.