همایش فرمانداران سراسر کشور آغاز به کار کرد

همایش سه‌روزه فرمانداران سراسر کشور در تهران آغار به کار کرد.

همایش فرمانداران سراسر کشور آغاز به کار کردبه گزارش حوزه دولت‌ گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان‌، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ همایش سه‌روزه فرمانداران سراسر کشور با برگزاری کمیسیون‌های سیاسی، امنیتی، حقوقی، اجرایی انتخابات، اطلاع‌رسانی، فن‌آوری اطلاعات، پشتیبانی، بازرسی و حراست و استعلامات با محوریت انتخابات امسال و با شعار «انتخابات ۹۸: گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی» به ریاست معاونان وزیر کشور و دبیری فرمانداران منتخب در حال برگزاری است.

جلسه ارائه گزارش کمیسیون‌ها از بعد از ظهر نخستین روز همایش در حضور فرمانداران به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد. همایش در روز پایانی با ارائه گزارش در حضور و سخنرانی وزیر کشور و میهمانان ویژه، به کار خود پایان خواهد داد.

همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور به دستور وزیر کشور و به ابتکار و میزبانی معاونت سیاسی وزارت کشور از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ در وزارت کشور برگزار می‌شود.

همچنین در این همایش علاوه بر فرمانداران، استانداران، معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری‌های سراسر کشور حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار