سرپرست تیم نساجی: به تیم گوشزد کردیم در مسائل مدیریتی باشگاه نساجی دخالتی نکنند

فرهاد کوچک زاده گفت: با توجه به مسائل مدیریتی که در باشگاه نساجی حاکم است، به عوامل تیم گوشزد کردیم در این مسائل دخالت نکنند.

سرپرست تیم نساجی: به تیم گوشزد کریم در مسائل مدیریتی باشگاه نساجی دخالتی نکنند/ همچنان یارگیری ما برای فصل جدید ادامه داردفرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی مازندران در گفتگو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این تیم عنوان کرد: فعلا در تهران در حال تمرین کردن هستیم تا تیم به یک ثبات نسبی دست پیدا کند. اکنون به همت مسئولان و مدیران تیم این اتفاق در حال افتادن است. البته وظیفه ما این است که به همراه مهاجری، سرمربی نساجی از تیم حراست کنیم تا در روند تمرینات خللی وارد نشود و با فراغ بال تمرینات پیگیری شود و نمی‌گذاریم فشار‌های بیرونی روی جو نساجی تاثیرگذار باشد.

سرپرست تیم نساجی درباره حضور محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: تا الان روند آماده سازی تیم به نسبت امکاناتی که داشتیم با درایت مهاجری و دستیارانش خوب و منطقی پیش رفته است و بازیکنان خوبی اضافه شدند. البته دلگرمی و حمایت هواداران به ما خیلی کمک کرد و همین باعث شد تا با جان و دل برای سربلندی تیم تلاش کنیم. مهاجری مربی حرفه‌ای است و به کاری که می‌کند علاقه و اشراف کامل روی بازیکنان لیگ برتر دارد. تا امروز هم با درایت او است که با وجود تمام مشکلات تیم نساجی جمع شده است.

کوچک زاده در مورد یارگیری عنوان کرد: تیم ما به طور کامل بسته نشده است و همچنان در حال یارگیری هستیم. حدود یکی - ۲ پست دیگر باقی مانده که اگر بازیکنان مربوطه جذب شود نساجی برای فصل نوزدهم لیگ برتر آماده خواهد شد.

وی همچنین در مورد مطالبات فصل گذشته بازیکنان نساجی عنوان کرد: به طور میانگین حدود ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان نساجی پرداخت شده است و قرار است به زودی مدارک مالی در اختیار مدیریت جدید قرار بگیرد تا ضمن بررسی بخش دیگری از قرارداد‌ها پرداخت شود. اگر این مدارک در اختیار مدیریت قرار بگیرد قطعا بخش اعظم مشکلات ما حل خواهد شد.

او در مورد اوضاع نابسامان مالکیت باشگاه نساجی گفت: صد درصد وضعیت مالکیت فعلی برای تیم مشکلاتی به وجود می‌آورد، اما تمام سعی ما بر این است این اتفاقات به داخل بدنه تیم کشیده نشود. پارسال نیز همچین اتفاقاتی را در تیم نساجی شاهد بودیم و امسال نیز تکرار شده است. جلساتی در این رابطه برگزار شده و من شخصا به تیم و کادر فنی گوشزد کردم که در مسائل مدیریتی دخالتی نداشته باشیم و تنها به تیم فکر کنیم.

کوچک زاده در ارتباط با حضور مجدد فرهاد صنیعی فر که زمانی دچار کدورتی با یکدیگر شده بودند به عنوان مالک جدید عنوان کرد: با وجود اینکه با صنیعی فر پارسال دچار کدورتی فوتبالی شدیم، اما او و رضا حدادیان برای تیم نساجی تلاش کردند و زحمات آن‌ها نباید نادیده گرفته شود. در کنار آن‌ها مدیریت جدید محمد اژدری و نماینده تام الاختیارش محمد علی قنبری برای تیم زحمت می‌کشند. در کل سعی می‌کنم خیلی به این مسائل ورود نکنم چرا که صحبت کردن من می‌تواند به تیم ضربه بزند.

سرپرست نساجی در مورد برگزاری اردو در شهر کرمانشاه بیان کرد: حتما اردویی پیش رو داریم و هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده است. این اردو به احتمال زیاد در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

هافبک استقلال در تور نساجی چی‌ها افتاد

خریدار جدید، چگونه نساجی را خرید؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار