جوایز جدید بازی Destiny 2

شرکت اکتیویژن اعلام کرد بخش Moments of Triumph for Bungie’s به بازی Destiny 2 بازگشت

جوایز جدید بازی Destiny 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد Moments of Triumph for Bungie’s برای دومین بار به عنوان Destiny 2 بازگشت. این رویداد در بروزرسانی روز گذشته عوان Destiny 2 این رویداد به بازی بازگشت ، همچنین چندین چالش جدید برای گیمرها در این بخش در نظر گرفته شده است که با انجام هرکدام از آن‌ها گیمر جایزه‌ای دریافت خواهد کرد. البته قابل ذکر است که این ماموریت نسبت به دو سال پیش تغییرات زیادی کرده است و شرکت سازنده سعی کرده است این ماموریت را به طور کامل بهبود بخشد.

در ادامه پاداش‌هایی که هر بازیکن با انجام دادن این رویداد به دست می‌آورد را مشاهده کنید:

گیمر با تمام کردن ۱ بخش از این رویداد، the Moments of Triumph 2019 Emblem را دریافت خواهد کرد که مخصوص استفاده در همین بخش است.

گیمر با تمام کردن ۵ بخش از این رویداد، the Moments of Triumph 2019 Sparrow را دریافت خواهد کرد که مخصوص استفاده در مراحل رویداد Moments of Triumph است.

بازیکنان با تمام کردن ۱۰ بخش از این رویداد، the Moments of Triumph 2019 Ship را دریافت خواهند کرد که مخصوص استفاده در رویداد مذکور است.

جوایز جدید بازی Destiny 2

هر کس ۱۵ بخش از رویداد Moments of Triumph را به پایان برساند می‌تواند Moments of Triumph T-Shirt را بدست آورد که به دلخواه خود می‌تواند آن را شخصی سازی کند و در کاراکتر خود از آن استفاده کند.

گیمر با تمام کردن تمام این رویداد، the Moments of Triumph 2019 Emblem، تمام موارد بسته در بازی را دریافت خواهد کرد که در تمام بازی می‌تواند آن‌ها را استفاده کند.


بیشتر بخوانید: سرنخ‌هایی جدید از نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2


برخی از ماموریت‌های این بخش عبارتند از Pinnacle Arms in Crucible،Vanguard  و  Gambit separatelyکه هر کدام روایتگر داستانی خاص هستند و به گفته شرکت سازنده، گیمر قطعا جذب این مراحل خواهد شد.

انتهای پیام/

جوایز قرار داده شده برای بخش Moments of Triumph for Bungie’s 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار