حجاب و پوشش سالم، ارزش است

امام جمعه مهریز با اشاره به اهتمام دختران و زنان به حجاب، گفت: دشمن امروز با نفوذ فرهنگی سعی در نابودی معنویت و پاکی و ارزش زنان و دختران مسلمان را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام محی‌الدینی امام جمعه مهریز در همایش دختران آفتاب ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه (ص) الگوی بندگی، پاکی، علم و فضیلت‌های اخلاق سرآمد زنان عصر خود بود قرب و منزلت ایشان به‌ اندازه‌ای بود که خداوند مقام شفاعت را به ایشان اعطا کرده است.

وی افزود: تبعیت از سبک زندگی اسلامی و قرآنی مهم‌ترین اصلی است که دختران باید از آن تبعیت کنند چرا که دشمن امروز با نفوذ فرهنگی سعی در نابودی معنویت و پاکی و ارزش زنان و دختران مسلمان دارد.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: حجاب و پوشش سالم، ارزش است و باید مراقب باشیم دشمن این ارزش‌ها را به ضد ارزش تبدیل نکند.

امام جمعه مهریز گفت:  داد آفرین مسئول هیئت روضه الشهداء شهرستان مهریز با اشاره به جایگاه ویژه حضرت فاطمه معصومه (س) نزد ائمه اطهار (ع) گفت: علت حرکت آن حضرت از مدینه به سمت ایران، خطر وجود دشمنان امام معصوم (ع) و تشیع بود.

وی ادامه داد: آن حضرت برای دفاع و حمایت از ولایت رنج این سفر پر مخاطره را به جان خریدند به‌طوری‌که در طول سفر بستگانشان به شهادت رسیدند و در ساوه، ۲۳ نفر از یارانشان را از دست دادند.

مسئول هیئت روضه الشهداء شهرستان مهریز با تبعیین سخنان رهبری تصریح کرد: دختران و زنان در رشد و پیشرفت جامعه مؤثر و به آن‌ها سفارش کرده‌اند که معلومات و دقت خود را افزایش داده و به شایعه‌ها دامن نزنند، پرداختن به امور دینی، تحقیق، درس، مطالعه، آشنایی با مسائل و معضلات روز و تلاش برای حل آن را مدنظر قرار دهند.

وی به ترویج امربه‌ معروف و نهی از منکر توصیه کرد و افزود: دختران و زنان محجبه شهرستان مهریز در مواجهه با دختران و زنان بدحجاب و بد پوشش، به کار‌های فرهنگی از جمله اهدا گل با ضمیمه روایات و احادیث گوهربار ائمه معصومین (ع) در مورد حجاب و عفاف به ترویج حجاب بپردازند.

انتهای پیام/ی

ترویج امربه‌ معروف و نهی از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.