سردار سرتیپ بهمن کارگر :

باید دست مأمور وظیفه‌شناس پلیس را بوسید/ گاندو سریالی در تراز نظام اسلامی ما بود/ کسی با متخلفان شوخی و تعارف ندارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه باید دست مأمور وظیفه‌شناس پلیس را بوسید گفت: قوه قضائیه و نیروی انتظامی مکلف به برخورد با بی‌قانونی‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ بهمن کارگر در جمع خبرنگاران در سمنان با اشاره به هجمه‌های اخیر صورت گرفته به نیروی انتظامی در فضای مجازی از سوی برخی افراد معلوم‌الحال اظهار داشت: حجاب و عفاف از اصول اساسی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ملت ایران انقلاب کرد تا اسلام در کشور حاکم شده و اصول اسلامی در جامعه اجرا شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز ظواهر جامعه ما موردقبول مردم کشور نیست خاطرنشان کرد: امروز اگر به وصیت‌نامه شهدا توجه کنیم می‌بینیم که همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، در وصیت‌نامه‌های خود مردم را به رعایت عفاف و حجاب توصیه کرده‌اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: بر این اساس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اقدامات انجام‌شده از سوی نیروی انتظامی و قوه قضائیه در راستای برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی و مظاهر فساد در جامعه تشکر، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

سردار کارگر با تأکید بر اینکه وظیفه پلیس برخورد با ناهنجاری است تصریح کرد: باید دست پلیسی که در یک پارک، به تماس شهروندان احترام گذاشته و با مشاهده جرم مشهود، با آن برخورد می‌کند را بوسید. امروز همه باید به قانون عمل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مردم کشور به امنیت نیاز دارند؛ داشتن پلیس مقتدر را لازمه تأمین امنیت در کشور دانست و گفت: امروز اگر پلیس در جامعه تضعیف شود؛ امنیت زنان، دختران، فرزندان و اقشار مختلف جامعه و محیط‌های عمومی کشور به مخاطره خواهد افتاد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: جای تعجب است هنگامی‌که پلیس به وظایف قانونی خود عمل می‌کند؛ برخی افراد، همسو با رسانه‌های معاند با پلیس برخورد می‌کنند.

سردار سرتیپ کارگر با تأکید بر اینکه امروز باید از پلیس و قوه قضائیه برای عمل به وظایف خود حمایت شود تصریح کرد: امروز اگر پلیس به وظایف خود عمل نکند؛ باید از آن شکایت کنیم؛ چراکه در هیچ جای دنیا وقتی پلیس به وظایف خود عمل می‌کند؛ به آن حمله نمی‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه این بنیاد با تمام توان پشتیبان پلیس و قوه قضائیه است تا این ناهنجاری‌ها از جامعه برداشته شود تصریح کرد: اگر امروز اقتدار پلیس شکسته شود؛ مردم ازنظر امنیت دچار مشکل و معضل می‌شوند.

سریال «گاندو» احساس امنیت در کشور را افزایش داد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پخش سریال «گاندو» در شبکه سوم سیما و استقبال مردم از این سریال اشاره کرد و با بیان اینکه ماجرای «جیسون رضائیان» سؤال مردم ایران بود گفت: سریال «گاندو» احساس امنیت در کشور را افزایش داد.

وی با بیان اینکه سریال گاندو از نظر ساخت و فیلم‌نامه، سریالی فاخر بود افزود: این سریال در تقویت عزت و غیرت ملی و اسلامی بسیار خوب عمل کرده و خود را نشان داد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های خوب سریال گاندو افشای نقشه توطئه دشمنان به‌ویژه آمریکا، انگلستان و رژیم غاصب صهیونیستی [علیه ملت ایران] بود.

سردار کارگر با بیان اینکه امروز باید سریال گاندو در تراز سریال‌های فاخر صداوسیما قرار گیرد عنوان کرد: ازاین‌پس سریال‌های رسانه ملی به‌ویژه در حوزه امنیتی و انتظامی باید با گاندو مقایسه شود.

وی با اشاره به برخی هجمه‌ها به این سریال از سوی برخی افراد و رسانه‌های داخلی تصریح کرد: باید پرسید که چرا هرگاه که فیلم یا سریالی درباره اقتدار جمهوری اسلامی ایران و علیه فتنه‌های آمریکا، انگلستان و رژیم غاصب صهیونیستی تهیه می‌شود عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند؟

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه از رسانه‌های معاند و خارج کشور چیزی به‌جز دشمنی علیه مردم ایران و آرمان‌های آنان انتظار نمی‌رود خاطرنشان کرد: اما درعین‌حال از داخلی‌ها انتظار دشمنی نیست.

سردار سرتیپ کارگر با تأکید بر لزوم تکرار ساخت سریال‌هایی مانند گاندو در کشور گفت: امروز از سینمای ایران نیز انتظار می‌رود که [برای نشان دادن اقتدار کشور در برابر دشمنان] وارد عرصه شود.

وی با اشاره به اینکه سریال گاندو قدرت، اقتدار، توان اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در برابر سرویس‌های بزرگ جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان را نشان داد بیان کرد: چرا امروز عده‌ای در داخل کشور به این سریال حمله کرده و حرفی را می‌زنند که دشمنان آن را می‌گویند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با انتقاد از هجمه به عوامل ساخت فیلم گاندو تأکید کرد: این افراد اگر نادانسته این اقدام را انجام می‌دهند که باید بدانند در حال عمل به نقشه‌های دشمن هستند و اگر می‌دانند [چه اقدامی علیه منافع ملی انجام می‌دهند] باید به آنان تذکر داد.

سردار کارگر با اشاره به استقبال گسترده مردم از سریال گاندو گفت: مردم بعد از پخش سریال گاندو با استقبالی که از پخش این سریال داشتند؛ به دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشورمان افتخار کردند و احساس امنیت مردم در کشور بعد از پخش سریال گاندو به‌طور حتم افزایش‌یافته ‌و نهادهای افکارسنجی باید آن را بررسی کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید مردم را در عرصه‌های مختلف [مبارزه با دشمن] روشن کرد تصریح کرد: موضوع جیسون رضائیان سؤال مردم کشور بود و باید [برای روشنگری در این زمینه] از سازمان اطلاعات سپاه تشکر کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: در سریال گاندو نشان داده شد که چه کسانی چه توطئه‌هایی علیه ملت بزرگ ایران انجام دادند؛ اما برخی در داخل کشور فریب معاندان را می‌خورند.

سردار کارگر با اشاره به برخی انتقادها از سریال گاندو مبنی بر زیر سؤال رفتن مسئولان کشور با پخش این سریال تصریح کرد: این سریال در واقع مسئولان نظام را در این زمینه (موضوع جیسون رضائیان) تطهیر کرد و نشان داد که مسئولان [در زمینهٔ منافع ملی و امنیت کشور] باکسی تعارف و شوخی نداشته و حتی اگر نزدیکان آنان نیز تخلفی در این زمینه مرتکب شده باشند؛ با آنان در کشور برخورد می‌شود؛ بنابراین گاندو در راستای تقویت مسئولان کشور بود و نشان داد که اگر پای امنیت کشور در میان باشد؛ کسی با متخلفان شوخی و تعارف ندارد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.