فتحی: صحبتی با چشمی نداشتیم/ درباره دستیار ایرانی به نتیجه‌ای نرسیده ایم/ حسینی و غفوری را حفظ می‌کنیم/ پول هیچ بازیکنی را به پاتوسی ندادیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با پاتوسی در حال مذاکره هستیم و انشا الله با باشگاه کیپ تاون سیتی به توافق برسیم.

او ادامه داد: پاتوسی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و البته مشروط بر اینکه بتوانیم پول باشگاه کیپ تاون را پرداخت کنیم و از حضور او استفاده کنیم.

فتحی درباره وضعیت رضا اسدی گفت: با او مذاکره داشتیم تا امروز هنوز به نتیجه نرسیدیم و امیدوارم مذاکرات به سمتی پیش برود که بتوانیم از حضور او استفاده کنیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره چشمی و علی کریمی گفت: با کریمی صحبت کردیم و امیدوارم به توافق برسیم. با چشمی اصلا صحبتی نداشتم و بعید می‌دانم از حضور او برای فصل بعد بهره ببریم.

فتحی درباره انتخاب دستیار ایرانی جدید گفت: هنوز به نتیجه نرسیدیم و استراماچونی پیشنهاد دستیار ایرانی دیگر نداده، اما اگر بدهد بررسی می‌کنیم.

او درباره اینکه غفوری و حسینی چقدر پول داده اند و اینکه حسینی اعلام کرده بود پول کمتری گرفتم تا پاتوسی حفظ شود افزود: حسینی فرد شوخ طبعی است. حسینی و غفوری از بازیکنان خوب ما هستند که آن‌ها را حفظ کردیم، اما اینکه پول آن‌ها را به پاتوسی بدهیم درست نیست و هر فردی پول خود را می‌گیرد.

او‌درباره حضور دروازه بان تاتنهام در استقلال گفت: اصلا می‌خواهید دروازه بان لیورپول را بیاوریم، این مسائل شیطنت رسانه هاست.

فتحی درباره طلب‌هایی که از ترانسفر بازیکنان دارد گفت: درباره صیادمنش و تیام در حال تسویه هستیم و هنوز عجمان کامل پرداخت نکرده است و کمی از پول مجید حسینی مانده است.

مدیر عامل استقلال درباره رایگان بودن اردوی استقلال گفت: کمپ خوبی در اختیار تیم است و رایگان خواهد بود و پولی ندادیم و مجوز وزارت ورزش و جوانان بر این بود ارزی صرف اردو نشود.

او درباره انتخاب دروازه بان دوم گفت: هنوز انتخاب نکردیم و دروازه بان اول و دوم انتخاب سرمربی است و اکنون دو دروازه بان خوب از جمله حسینی و نورالهی داریم و یک دروازه بان از امید ‌و جوانان اضافه شده که با نظر سرمربی درون دروازه خواهد ایستاد.

فتحی درباره برگردان رحمتی و اینکه پدیده اعلام کرده مدیران استقلال با او تماس داشتند گفت: رحمتی از بازیکنان خوب و قدیمی است و شخصا علاقمند بودم او را در تیم حفظ کنیم، اما انتخاب رحمتی، پدیده بود و به نظر او احترام گذاشتیم و در این خصوص دیگر صحبتی نداشتیم.

انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره وضعیت باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.