بهره مندی بیش از ۷۰۰ مددجوی کرمانشاهی از طرح راهبران شغلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال طرح راهبر شغلی پرواربندی گوساله برای ۱۰۰ مددجوی کرمانشاهی اجرا می‌شود.

بهر مندی بیش از ۷۰۰ مددجوی کرمانشاهی از  طرح راهبران شغلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه با شرکت دامپروری بهنام قرار داد همکاری منعقد می‌کند.

جلیلیان افزود: موضوع این قرارداد اجرای طرح راهبر شغلی به منظور ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی دامپروری برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

وی ادامه داد: شرکت بهنام در طرح راهبر شغلی به هریک از مددجویان تحت حمایت یک راس گوساله واگذار خواهد کرد و این مددجویان موظفند در مدت ۱۰ ماه به کار پرواربندی این گوساله‌ها مشغول شوند.

جلیلیان با یادآوری اینکه هریک از این مددجویان در روستا‌های محل سکونت به کار پرواربندی مشغول می‌شوند،بیان کرد: اجرای این طرح برای هر مددجو سود خالص ۲۵ میلیون تومانی به همراه خواهد داشت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: هم اکنون بیش از ۱۸ طرح راهبر شغلی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال مددجویی در استان اجرایی و یا در دست اجرا است.

رشید جلیلیان  بیان کرد: با اجرای طرح‌های تجمیعی راهبران شغلی برای بیش از ۷۰۰ مددجوی کرمانشاهی شغل پایدار ایجاد می‌شود.

شایسته ذکر است، در طرح راهبران شغلی یک راهبر در مرکز قرار می‌گیرد و مددجویان به صورت تجمیعی و زنجیره‌ای در بخش‌ها و روستا‌های تابعه به راهبر متصل می‌شوند و محصولات تولیدی در این طرح از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار و توانایی رقابت در بازار را دارا است.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای طرح‌های تجمیعی راهبران شغلی برای بیش از ۷۰۰ مددجوی کرمانشاهی

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.