وزیر کار خبر داد؛

گسترش همکارهای در زمینه بهزیستی و آموزش با کشور سوریه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همکاری های مشترک در زمینه های بهزیستی و آموزش با کشور سوریه خبر داد.

بگسترش همکارهای در زمینه بهزیستی و آموزش با کشور سوریهه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد؛ با حضور قادری وزیر کار و امور اجتماعی سوریه سند همکاری‌های ۵ ساله بین ۲ کشور در عرصه‌های گوناگون به امضا می‌رسد.

وی افزود:در این تفاهم نامه مباحث اجتماعی، فعالیت‌های مشترک در حوزه بهزیستی، آموزش در عرصه‌های مختلف و ... بین کشور دوست و برادر سوریه برای مشارکت در امر بازسازی آن کشور پس از خروج از فاز نظامی و به دست آوردن آرامش و صلح در کشور سوریه تاکید شده است.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کنید چه تعداد نیروی کار از ایران به سوریه اعزام شود،گفت: معمولا عدد و رقمی در این زمینه مطرح نشده و زمینه‌های همکاری تسهیل می‌شود.

ریما قادری وزیر کار و امور اجتماعی سوریه اظهار کرد: ما تلاش زیادی را در سوریه داشتیم تا صنعت خودروسازی را در کشورمان داشته باشیم و خودرو تولید کنیم.

وزیر کار و امور اجتماعی سوریه افزود: جنگی که رخ داد، بخشی از ظرفیت‌های مارا به خودش مشغول کرد و اولویت‌های کشور ما را تغییر داد و تاثیر منفی روی بخش تولید در کشور ما گذاشت.

وی تصریح کرد: انشالله با تحقق پیروزی کامل تمام بخش‌ها از جمله تولید به بهبود خواهند رفت و این خط تولید در حال حاضر هم در حال کار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار