مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

حاشیه سازی برای سردار، مشکلات را حل نمی‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بر پرهیز از حاشیه سازی برای سردار بوکان تاکید کرد و از تلاش برای حل مشکلات پیش آمده برای این تیم خبرداد.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، در واکنش به اختلافات و حاشیه‌های اخیر به وجود آمده در تیم فوتبال سردار بوکان گفت: «از هواداران سردار خواهش می‌کنم کسی که قدمی برای کمک به این تیم برمی دارد را مورد حمایت قرار دهند، چون با حاشیه سازی هیچ مشکلی حل نمی‌شود.»

او افزود: «من هیچ وقت کار‌هایی که برای تیم سردار بوکان انجام داده ام را شفاف نکرده ام و نه تنها به سردار بلکه برای تیم ۹۰ ارومیه نیز که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است، اگر کمکی صورت گرفته برحسب وظیفه بوده است.»

چمن گلی تصریح کرد: «باید از آقای بازگلی که به تیم سردار کمک کرده است و یا هرکسی که برای این تیم زحمت می‌کشد قدردانی کرد، چون در حوزه ورزش وقتی کسی قدمی مثبت برمی دارد باید قدردانش بود.»

او اظهار کرد: «روز شنبه آتی نشستی با آقای بازگلی خواهیم داشت تا تصمیمات نهایی در خصوص سردار گرفته شود. او نیز باید مدارا کرده و از طرح مسائل حاشیه‌ای پرهیز کند.»

چمن گلی تاکید کرد: «من به عنوان یک ورزشکار و انسان، دوست دارم نه تنها از سردار بلکه از هر تیم قدرتمند دیگری حمایت کنم، چون به عنوان کسی که برای ورزش زحمت کشیده ام، موضوعات این حوزه را به خوبی درک می‌کنم. در ورزش بحث صفا، رفاقت، صمیمیت و احترام در اولویت است و برد و باخت تنها در یک مقطع زمانی مهم است.»

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: «هر شهری با یک برند شناخته شده و سردار نیز برند بوکان است و تا جایی که توان داشته باشیم از هیچ کمکی به آن دریغ نمی‌کنیم.»

وی در خصوص مالکیت تیم سردار گفت: «من این تیم را به عنوان یک تیم مردمی می‌شناسم و از نوع مالکیت آن مطلع نیستم، ولی به هر جهت یک تیم محبوب و قابل احترام است.»

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم فوتبال سردار بوکان در فصل آتی لیگ دسته دوم فوتبال کشور، محکم‌تر از قبل حضور پیدا کند.

چند روز پیش فرهاد بازگلی مدیرعامل و اسپانسر سابق تیم فوتبال سردار بوکان در نشست خبری با اصحاب رسانه از عدم پاسخگویی و همکاری مسئولان و رئیس هیئت مدیره این تیم انتقاد کرد، واکنش برخی از مسئولان به این انتقادات، استعفای مدیرعامل سردار و رئیس هیئت فوتبال و همچنین افشاگری مسئولان سابق و حال سردار علیه یکدیگر را در پی داشت.

تیم فوتبال سردار بوکان در فصل پیش رو، پنجمین حضور خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تجربه می‌کند. این در حالی است که به دلیل عدم حمایت مسئولان و ضعف هیئت مدیره، این تیم در بلاتکلیفی بسر می‌برد و وضعیت آن در فصل پیش رو مبهم است.
 
انتهای پیام/م
 

 

چمن گلی بر پرهیز از حاشیه سازی برای سردار بوکان تاکید کرد

 
برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.