تیم‌های فوتبال فارس به سمت ایجاد درآمد‌های پایدار حرکت کنند

استاندار فارس تاکید کرد: تیم‌های فوتبال استان فارس به سمت ایجاد درآمد‌های پایدار حرکت کنند.

تیم‌های فوتبال فارس به سمت ایجاد درآمد‌های پایدار حرکت کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در دیدار با دست اندرکاران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با تاکید بر اینکه ترویج ورزش یکی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: بی تردید جذب جوانان به عنوان نیرو‌های مولد جامعه به سمت ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرخواهد بود.

وی با بیان اینکه تقویت نشاط و امیدواری از ضرورت‌های امروز جامعه است، توجه به ورزش را زمینه ساز ایجاد این نشاط و سرزندگی دانست.

استاندار فارس با اشاره به اینکه ورزش فوتبال علاقه‌مندان زیادی دارد بر لزوم توجه به این رشته ورزشی و تقویت تیم‌های فوتبال در استان تاکید و عنوان کرد: توجه فوتبال به عنوان یک ورزش گروهی سبب می‌شود عموم مردم با این واقعیت آشنا شوند که همواره احتمال موفقیت در کار‌های گروهی بیشتر است.

رحیمی با بیان اینکه استان فارس در گذشته جایگاه مطلوبی در ورزش فوتبال داشته است، افزود: امروز باید به آسیب شناسی آنچه سبب توقف پیشرفت در تیم‌های فوتبال استان شده بپردازیم و با شناسایی این دلایل برنامه ریزی دقیق و مدونی برای رفع مشکلات داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت تیم‌های فوتبال نیازمند تامین هزینه است، اظهار کرد: کمک‌های پراکنده به صورت ضربتی و فوری راهگشا هستند؛ بنابراین باید به سمت ایجاد درآمد‌های پایدار برای این تیم‌ها حرکت کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه مدیریت ارشد استان در چارچوب مقدورات از هیچ گونه کمک و یا رایزنی برای تقویت ورزش فوتبال دریغ نخواهد کرد از دست اندرکاران تیم فجر شهید سپاسی خواست راهکار‌های مد نظر خود در زمینه رفع مشکلات پیش روی این تیم را ارائه دهند.
انتهای پیام/م

جلسه بررسی مشکلات تیم فجر شهید سپاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار