مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.


برخورد چند خودرو در بهشهر حادثه آفرید


زکربا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه ۱۹ تیر با اعلام خبر تصادف به مرکز پیام اورژانس شرق استان، آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس بهشهر، تیرتاش، خلیل شهر و آمبولانس هلال احمر پاسند به محل حادثه در مسیر خلیلشهر بهشهر جنب پلیس راه سارو اعزام شدند.

وی افزود: تصادف بین خودرو‌های پراید پژو ۴۰۵ و کامیونت ایسوزو در بهشهر ۶ زخمی برجای گذاشت.

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: زخمی‌ها که ۳ خانم ۵۵، ۳۱ و ۵۵ ساله ویک آقای ۵۰ ساله و دو پسر بچه ۳ و ۶ ساله پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر منتقل شدند.

کشف ۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی کامیون حامل چوب در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

کشف ۸ کیلوگرم مواد مخدر از ۲ عامل افیونی در قائم شهر

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط دو نفر از سوداگران مرگ در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این ۲ قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سارق کبوتر در دام افتاد

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت کبوتر شهروندان توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی ۱۰۰ قطعه کبوتر زینتی کشف کردند.

سرهنگ شجاعی ارزش هر قطعه کبوتر زینتی کشف شده را بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار رالع عنوان کرد و افزود: پس از تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سرقت سیم و کابل برق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان ۲۰۰ کیلو سیم و کابل برق سرقتی کشف کردند.

سرهنگ شاه نظری افزود: متهمان در تحقیقات صورت گرفته، تاکنون به ۹ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار