تناقض‌گویی مدیران استقلال درباره وضعیت پاتوسی

آیاندا پاتوسی در تست‌های پزشکی تیم فوتبال بنی‌یاس شرکت کرد، اما مدیران استقلال از ماه‌ها پیش خبر تمدید قرارداد با او را اعلام کرده بودند.

تناقض‌گویی مدیران استقلال درباره وضعیت پاتوسیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آیاندا پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران، طی روز‌های گذشته به امارات سفر کرده و گفته می شود با نظر مستقیم وینفرد شفر (سرمربی جدید تیم فوتبال بنی یاس امارات)، در تست‌های پزشکی این باشگاه  شرکت کرده است.

در فضای مجازی صحبت‌هایی از امیر حسین فتحی مدیر عامل و علی خطیر معاون باشگاه استقلال دوباره بازنشر شده است، این ۲ مدیر استقلالی از ماه‌ها پیش به هواداران استقلال مژده داده بودند که پاتوسی لیگ نوزدهم نیز در استقلال می‌ماند و قرارداد او به شکلی است که با پرداخت مبلغی به باشگاه کیپ تاون سیتی، به صورت اتوماتیک تمدید می‌شود.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران گفته بود: در قرارداد پاتوسی بند خرید دائم وجود دارد، پول او تامین شده و با اتمام فصل این مبلغ به باشگاه کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی پرداخت و قرارداد پاتوسی با استقلال نهایی می‌شود.

امیرحسین فتحی (مدیرعامل استقلال) گفته بود: من به هواداران استقلال مژده می‌دهم که قرارداد پاتوسی تا یک سال و نیم دیگر است و او تا پایان لیگ نوزدهم در استقلال می‌ماند.

پاتوسی که شب گذشته برای مذاکره با یکی از مدیران استقلال در جلسه حضور داشته است، جلسه را ترک می‌کند تا در تست‌های پزشکی تیم فوتبال بنی یاس شرکت کند و به احتمال فراوان در روزهای آینده با این باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

پاتوسی نماینده استقلال را دور زد

پاتوسی در تست‌های پزشکی بنی یاس!

پاتوسی هوایی شد


انتهای پیام/

پاتوسی در آستانه عقد قرارداد با بنی‌یاس امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار