پرداخت ۵۸۵ فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد پلدختر

معاون کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه تاکنون ۵۸۵ فقره وام کارگشایی به مددجویان این نهاد در پلدختر پرداخت شده گفت: کمیته امداد بیش از ۱۴۳ هزار قلم انواع لوازم‌خانگی را به مددجویان اهدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، معاون کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه تاکنون ۵۸۵ فقره وام کارگشایی به مددجویان این نهاد در پلدختر پرداخت شده گفت: کمیته امداد بیش از ۱۴۳ هزار قلم انواع لوازم‌خانگی را به مددجویان اهدا کرده است.

محمدولی حیدروند اظهار داشت: کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) تاکنون ۱۴۳ هزار و ۷۲۷ کالای مختلف به ارزش ۳ میلیارد تومان را به مددجویان سیل زده اهدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۵۸۵ وام کارگشایی به ارزش دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده افزود: کمیته امداد امام‌خمینی (ره) برای ۳۰ مددجوی این نهاد اسکان و ودیعه مسکن در نظر گرفته و به ۱۳۰۰ نفر از مددجویان کمک موردی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: کمیته امداد تاکنون به ۸۰۳ نفر لوازم خانگی داده و با همکاری ستاد فرمان امام خمینی (ره) دو هزار و ۲۰ بسته لوازم خانگی را اهدا کرده است.

حیدروند گفت: کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) در جریان سیلاب ۴۰۰ نفر از جهادگران را اسکان داده و در مدت یک ماه ۳۰۰ هزار پرس غذا با همکاری موکب‌های مردمی طبخ و توزیع کرده‌است.

انتهای پیام/ب

۵۸۵ فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد پلدختر پرداخت شد

برچسب ها: کمیته امداد ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.