یامین‌پور در پی انتشار تصاویر سوله‌های تروریسم سایبری منافقین نوشت:

فلاکت فراگیر و کهنه‌ای در چهره این جانی‌ها پیداست +تصاویر

یامین‌پور، فعال رسانه‌ای، در پی انتشار تصاویری از سوله‌های سایبری مخفیانه منافقین در آلبانی، مطلبی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

فلاکت فراگیر و کهنه‌ای در چهره این جانی‌ها پیداست +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری به تازگی از کمپ منافقین منتشر شده که در آن تعداد زیادی از منافقین که وطن فروشی عنصر جدایی ناپذیرشان است، در سوله‌های سایبری اقدام به فعالیت‌های تخریبی علیه کشورمان می‌کنند.

به عبارت دیگر، تصاویری از چرخانندگان اکانت‌های فیک در شبکه‌های اجتماعی که علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند منتشر شده؛ چرخانندگانی که چهره‌های پیر آن‌ها علاوه بر حماقت و مزدوری و وطن‌فروشی‌ خود این بی‌شرفان، نشان‌دهنده اینست که نیروی انسانی و پتانسیل منافقین رو به پایان است و این پیرمزدوران که عمر چندانی نخواهند داشت آخرین افرادی هستند که در سازمان تروریستی منافقین فعالیت می‌کنند.

وحید یامین‌پور، مجری و فعال رسانه‌ای کشورمان، در پی انتشار تصاویری از سوله‌های سایبری مخفیانه منافقین در آلبانی، مطلبی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

یامین‌پور نوشت:
این عکس‌ها به‌تازگی منتشر شده؛ تصاویری از منافقین ورشکسته و پیر در آلبانی که با حمایت آل‌سعود ماموریتشان فحاشی، دروغ‌بافی و ترور رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی است.
‏حتی این‌ها هم آرزو دارند بعد از مرگ جنازه‌شان در جایی که به دنیا آمده‌اند دفن شود و احتمالا با همین انگیزه آخرین رمق و لحظات زندگی‌شان را دارند خرج براندازی می‌کنند.
فلاکتِ فراگیر و کهنه‌ای در چهره این جانی‌ها پیداست.
زمانی با تیر ترور می‌کردند حالا با توییتر

فلاکت فراگیر و کهنه‌ای در چهره این جانی‌ها پیداست +تصاویر

فلاکت فراگیر و کهنه‌ای در چهره این جانی‌ها پیداست +تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: منافقین ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
Hossein
۱۸:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اینها خود فروخته ها هستند وطن یعنی پدر و مادر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
مرگ بر منافق.وطن فروشان بی وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
مرگ بر منافق