مرکل پس از دچار شدن به رعشه: نگران نباشید! حالم خوب است

صدر اعظم آلمان پس از آنکه برای سومین بار در یک مراسم رسمی دچار لرزش شدید شد، اعلام کرد حالش خوب است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

مرکل: جای نگرانی نیست، حالم خوب استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز گذشته پس از آن بدنش که برای سومین بار در انظار عمومی به لرزش دچار شد (اینجا) اعلام کرد حالش خوب است.

صدراعظم آلمان بعد از آنکه روز گذشته در جریان مراسم استقبال از آنتی رینه، نخست‌وزیر فنلاند دچار رعشه و لرزش شدید شد، در کنفرانسی خبری اعلام کرد: حالم خوب است. مردم نگران من نباشند.

این، سومین بار در طول یک ماه اخیر است که مرکل ۶۴ ساله دچار لرزش شدید و رعشه می‌شود. مرکل که بار‌ها در طول دوران صدراعظمی خود به عنوان قدرتمندترین زنان جهان شناخته شده است، اخیرا تلاش کرده تا به گمانه زنی‌ها درباره وضع سلامتی خود که پس از لرزش‌های اخیر او در دیدار‌های رسمی شدت گرفته، پایان دهد.

او پس از لرزش اول، کم‌آبی بدنش در اثر گرمای هوا را بهانه قرار داد و پس از لرزش دوم نیز گفت که این اتفاق فقط یک واکنش طبیعی بوده است و به زودی نیز از میان خواهد رفت.

نخستین بار، در ۱۸ ژوئن سال جاری میلادی بود که مرکل هنگام دیدار با ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور جدید اوکراین، بدنش دچار رعشه‌های شدیدی شد. مقامات دفتر او اعلام کردند این حالت به دلیل گرمای هوا و کم‌آبی و به تبع آن تشنگی بوده و پس از نوشیدن آب، مشکل مرکل رفع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۱۵:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
شاید موبایلش روی ویبره بود و نمی تونست جوابش بده؟!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این هم دل از مسند قدرت نمیتواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۸
مر کل روی ویبره
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۳:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اما حال خیلی از بیماران درون ایران که بواسطه تحریم رئیس شما دارو بدستشان نمی رسد خوب نیست.
Iran (Islamic Republic of)
امیر بوجاری
۱۱:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
انگاری نمیخواهد قبول کنه که مریضه اوضاعش روبراه نیست بنده خدا از مسئولیتت کناره گیری کن عاقبت همه کسانیه که با شیعه خانه امام زمان در افتاده اند
آخرین اخبار