حضور فوتسال نوجوانان خراسان جنوبی در رقابت های کشوری

تیم های فوتسال نوجوانان استان در دیدار های کشوری خود یک برد و یک باخت را بدست آورد

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛گفت: تیم های فوتسال شاهین فردوس و نخل طلایی طبس در دیدارهای خود در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول نوجوانان پسر کشور موفق به کسب یک برد و یک باخت شدند.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها شاهین فردوس در دومین دیدار خود با نتیجه ۲بر ۱ از سد تیم تربت حیدریه گذشت و تیم نخل طلایی طبس با نتیجه ۴ بر۰مقابل تیم مقاومت قرچک نتیجه را واگذار کرد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: تیم نخل طلایی طبس در شاهرود با حفظ سهمیه خود برای سال آینده به کار خود پایان داد و تیم شاهین فردوس در زاهدان به مصاف حریفان خود در روزهای آینده خواهد رفت.

چهارمین برد دختران والیبالیست خراسان جنوبی در رقابت های نوجوانان کشور

ملکی رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند؛گفت: تیم والیبال نوجوانان دختر استان در رقابت های لیگ قهرمانی دسته ۳ والیبال نوجوانان کشور در دومین دیدار خود موفق به کسب چهارمین پیروزی شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها که به میزبانی شهرستان یزد درحال برگزاری است، تیم استان در دومین دیدار خود بانتیجه ۳ بر ۲ از سد نماینده ایلام گذشت .

رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: تیم استان در گروهA این دوره از مسابقات با نمایندگان خوزستان، زنجات، هرمزگان ،کهگیلویه و بویراحمد و ایلام هم گروه است .

این دوره از مسابقات با حضور ۱۲ تیم از روز گذشته به میزبانی شهرستان یزد آغاز شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار