بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ تیرماه ۹۸

واژگونی مینی بوس به داخل کانال اب در بهشهر با ٢٩ مصدوم /واژگونى مینى بوس در نور ١٨ مصدوم برجاى گذاشت

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

انحراف و واژگونی مینی بوس به داخل کانال اب در بهشهر با ٢٩ مصدوم

اشکپور سخنگوی مرکز فوریتهای پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ساعت ۱۷:۲۰ امروز جمعه ۲۱ تیر با اعلام این خبر به مرکز پیام شرق مازندران تیمهای اورژانس به محل حادثه در کمربندی بهشهر اعزام شدند.
 
وی افزود: در این حادثه مینی بوس به داخل کانال آب درحاشیه جاده در کمربندی بهشهر منحرف شد.

وی افزود: ️اخبار اولیه از انتقال ۲۹ مصدوم توسط اورژانس به بیمارستانهای امام خمینی (ره)و شهدای بهشهر حکایت دارد.
 

اشکپور گفت : در حادثه اول واژگونی مینی بوس امروز جمعه در جاده چمستان لاویج ۱۸ مصدوم توسط تیمهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور منتقل شده بودند.

۸ کشته و مصدوم در یک حادثه رانندگی در بهشهر

 
سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی سارو و پاسند شهرستان بهشهر بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ خلیل شهر به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی پراید، یک خودروی سواری ایسوزو با یک خودروی سواری پژو با ۵ سرنشین به وقوع پیوست یکی از سرنشینان خودروی پژو در دم جان باخت.
 
سرهنگ قدمی، گفت: در این حادثه همچنین راننده و ۴ سرنشین دیگر خودروی پژو و رانندگان ۲ خودروی سواری ایسوزو و پراید مجروح شدند.
 
رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: با حضور عوامل امدادی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان این پلیس در دست بررسی است.
 
وی از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن را خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو برشمرد و در خاتمه به رانندگان، توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ اجتماعی خود را به نمایش بگذارند.
 

واژگونى مینى بوس در لاویج

 محتبى خالدى سخنگوى سازمان اورژانس کشور در مورد جزئیات واژگونى مینى بوس در مازندران گفت: این حادثه ساعت ١٠:۴٣ امروز (جمعه) در محور نور_چمستان، جاده لاویج رخ داد و ١٨ مصدوم برجاى گذاشت.

وى افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله نیرو هاى اورژانس به محل اعزام و مصدومان با اقدامات درمانى تکنسین هاى اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

کشف، ضبط و توقیف چند دستگاه خودروی حامل محمولات جنگلی قاچاق در سوادکوه شمالی

رضا ملابراری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سوادکوه شمالی  گفت : ماموران حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه شمالی چند روز گذشته در گشت و کنترل حوزه استحفاظی، دو دستگاه خودروی نیسان، دو دستگاه کامیون ولوو و یک دستگاه پیکان وانت را که حامل قاچاق محمولات جنگلی بودند را کشف و ضبط کردند.

وی  افزود: با اقدام به موقع همکاران حفاظتی اداره شهرستان، برای قاچاقچیان پرونده تشکیل و جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی و تحویل گردید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سوادکوه شمالی گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع رسانی کرده تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

 
 
انتهای پیام/آ
برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار