نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مسئولان مسئله فرهنگ‌سازی حجاب را به جد دنبال کنند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مسئولان استانی باید در زمینه حجاب و عفاف فرهنگ‌سازی کرده و این مسئله را جدی بگیرند و در مقابل مردم نیز ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به سالروز مسئله کشف حجاب گفت: ایرانیان پیش از اسلام نیز حجاب داشتند و حجاب تکریم زنان، قانون قرآن کریم و آرمان شهدا است و مهم‌ترین مسئله در وصیت‌نامه شهدا موضوع حجاب است.

وی با بیان اینکه حجاب تکلیف قرآن است، افزود: همه مسئولان استانی باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و این مسئله را جدی بگیرند و در مقابل مردم نیز ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر را یاری کنند.

امام‌جمعه رشت همچنین با بیان اینکه اگر شورای نگهبان نبود بی‌تردید افراد ناصالح به ارکان نظام نفوذ می‌کردند، گفت: بی تردید در ماه‌های آینده شورای نگهبان با حملات رسانه‌ای دشمن مواجه می‌شود اما دشمنان بدانند که شورای نگهبان باصلابت و مستحکم ایستاده است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه شورای نگهبان حافظ انقلاب است، افزود: حملات به شورای نگهبان از طریق آمریکا و آل سعود شروع می‌شود و برخی افراد بی‌بصیرت نیز در داخل با منافقان هم‌صدا می‌شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به ناامیدی اروپایی‌ها از FATF و اینستکس گفت: اروپایی‌ها به‌تازگی به سیاست ماشه به معنای تهدید جمهوری اسلامی ایران روی آوردند درحالی‌که آن‌ها توانایی مدیریت کشور خودشان را نیز ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اسلام دین محبت و مهربانی است، افزود: محبت باعث پرورش روح و بهبود رابطه بین انسان‌ها می‌شود.

آیت‌الله فلاحت با اشاره به اینکه والدین باید در راستای تربیت اولاد سالم و متدین تلاش کنند گفت: تربیت صحیح فرزندان باعث اصلاح جامعه می‌شود.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.