تشدید نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در تابستان ۹۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی از آمادگی کامل بخش حمل و نقل مسافر برون شهری در ارائه خدمات به مسافرین تابستانی خبر داد.

 گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  گفت  : در راستای ارتقاء سطح خدمات به مسافرین، کاهش هزینه‌های سفر، کاهش سفر‌های درون شهری و تسهیل در دسترسی به محل‌های صدور بلیط ، تهیه بلیت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و آژانس‌های مسافرتی نیز فراهم شده است.

وی افزود : به منظور افزایش سطح ایمنی، بهداشتی و رعایت شرایط و ضوابط حمل و نقلی در ناوگان حمل و نقل عمومی، پایانه‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، بازدید‌های نظارتی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، ایستگاه‌های ثابت و سیار و اکیپ‌های سیار اعزامی انجام می شود..

گرجی گفت  : در صورت مشاهده موارد تخلف بویژه تخلفات مهم و حادثه ساز علاوه بر اعمال قانون از سوی نیروی انتظامی، در کمیسیون‌های ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر تعداد ۱۶۵۹ نفر راننده در این بخش شاغل بوده و تعداد ۶۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجایی مسافرین از مبدأ ۱۳ پایانه عمومی و خصوصی در استان را به انجام می‌رسانند.

وی افزود: طی سه ماهه اول سالجاری تعداد ۱۶۴هزار و ۳۳۷ مسافر به استان وارد و ۱۹۶هزار و ۲۵۱ مسافر از استان خارج و هم چنین ۲۵۷هزار و ۱۸۱ نفر مسافر درون استان جابجا شده اند که عمده مقاصد سفر‌های خارج استان را استان‌های تهران – سیستان و بلوچستان – خراسان رضوی و کرمان برشمرد و افزود جابجایی مسافر در سفر‌های برون استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۱ درصدی برخوردار بوده است.

گرجی در پایان گفت: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفر‌های تابستانه در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

جابجایی ۲۵۷هزار و ۱۸۱ نفر مسافر درون استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار