سنگ اندازی یونایتدی‌ها بر سر راه پوگبا

باشگاه منچستریونایتد با توجه به درخواست خروج پل پوگبا ستاره فرانسوی اش، قیمت او را بالاتر برد.

سنگ اندازی یونایتدی‌ها بر سر راه پوگبابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه منچستریونایتد با توجه به درخواست خروج پل پوگبا ستاره فرانسوی اش، قیمت او را بالاتر برد و اعلام کرد اگر تیمی مایل به خرید این بازیکن است باید ۱۸۰ میلیون پوند معادل ۲۰۰ ملیون یورو پرداخت کند.

پل پوگبا که علاقمند به بازگشت به یوونتوس است و علاوه بر یووه، رئال مادرید هم خواهان جذب او است، از طریق مینو رایولا مدیربرنامه معروفش، به باشگاه اعلام کرد دیگر علاقه‌ای به ماندن در جمع شیاطین سرخ ندارد و می‌خواهد از جمع یونایتدی‌ها جدا شود، اما مسئولان منچستر رقمی نجومی را برای فروشش در نظر گرفته اند که بسیار بالاتر از ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکت است.

این رقم باعث خشمگین شدن رایولا هم شد و بار دیگر تاکید کرد، پوگبا دیگر علاقه‌ای به ماندن در یونایتد ندارد. با این مبلغ اعلام شده، یوونتوس یا رئال مادرید برای خرید وی باید تقریبا دو برابر مبلغی که منچستریونایتد سه سال پیش برای خرید پوگبا پرداخت کرد (۱۰۵ میلیون یورو) را به این تیم بپردازند.

گفته می‌شود پس از اعلام این مبلغ باشگاه یوونتوس به منچستری‌ها اعلام کرد از خرید این ستاره فرانسوی منصرف شده اند، اما رئال مادرید هنوز واکنشی نشان نداده است. رئالی‌ها با توجه به خرید‌های گرانقیمتی که امسال انجام داده اند، برای رعایت فیرپلی مالی یوفا، ملزم به فروش چند بازیکن هستند و اگر نتوانند این بازیکنان را بفروشند، برای جذب پوگبا با رقمی نجومی هم نمی‌توانند اقدام کنند.

البته پوگبا در تور استرالیای منچستریونایتد شرکت کرده است و سولسشیر سرمربی این تیم هم اعلام کرده بود که یونایتد باشگاهی نیست که برای پول ملزم به فروش بازیکن باشد.


بیشتر بخوانید:

لوکاکو و پوگبا در تور آسیایی منچستر را همراهی می‌کنند

هشدار سولسشر به یوونتوس و اینتر میلان

ام باپه به شایعات نقل و انتقالاتی پایان داد


انتهای پیام/

قیمت پوگبا بالا رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار