آغاز اردوی ملی‌پوشان جوان دارت کشور در اردبیل

سرپرست تیم ملی دارت جمهوری اسلامی ایران از آغاز هفدهمین مرحله اردوی تیم ملی دارت جوانان ایران در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد علی پهناور، سرپرست تیم ملی دارت جمهوری اسلامی ایران گفت: هفدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان دارت کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی رومانی، با ورود اعضای تیم به اردبیل کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: مسابقات جهانی دارت جوانان مهرماه سال‌جاری در رومانی برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان دارت ایران در یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مجموعه‌های دارت کشور، یعنی باشگاه دارت «هدف» تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

سرپرست تیم ملی جوانان دارت ایران با اشاره به وضعیت حساس تیم ملی جوانان در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی تصریح کرد: تمام تلاش خانواده دارت ایران و بالاخص خانواده تیم ملی دارت جوانان بر این مهم است تا با حمایت از تفکرات و اندیشه‌های حمیدرضا مومنی سرمربی تیم، تمامی امکانات و بسترها را آماده نماید تا شاهد افتخارآفرینی مجدد جوانان دارت‌باز ایرانی در رومانی باشیم.

پهناور ادامه داد: ما به دنبال حفظ و ارتقاء نتیجه دور قبلی رقابت‌ها یعنی عنوان نایب قهرمانی جهان خواهیم بود و این نیازمند کار سخت، تلاش بی‌وقفه و البته حمایت تمامی جامعه ورزش کشور از این تیم جوان و آینده‌دار است.

وی بیان کرد: این اردو طی روزهای ۲۱ تا ۲۶ تیرماه جاری با حضور ۸ بازیکن برتر و منتخب کادر فنی در شهرستان اردبیل پیگیری می‌شود و ملی‌پوشان آخرین تمرینات خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی رومانی، برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات جهانی دارت جوانان در رومانی

 

 

برچسب ها: دارت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.