فرماندار سمنان تأکید کرد:

پایش مصرف انرژی در ساختمانهای اداری

سید عباس دانایی گفت: ضرورت بهره گیری ادارات شهرستان برای پایش مصرف انرژی از راه‌کار‌های کاهش مصرف برق و انرژی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در نشست شورای اداری شهرستان سمنان  ضمن اشاره به ضرورت دوری از سوء مصرف انرژی به خصوص برق در مجموعه‌های اداری و دستگاه‌های اجرایی،گفت: خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی، تجهیزات برقی و مصارف غیرضروری در پایان وقت اداری یکی از توصیه‌های اکید به دستگاه‌های اجرایی است.

وی با باین اینکه مدیران سمنان برای پایش انرژی در ساختمان‌های اداری آماده باشند، افزود: این کار به کاهش اتلاف انرژی به خصوص مصرف برق و آب کمک می‌کند.

فرماندار سمنان سهم بزرگی در کاهش مصرف انرژی برای ادارات و دستگاه‌های اجرای و دولتی قائل شد و بیان کرد: رعایت برخی نکات مدیریت مصرف برق در ساختمان‌های اداری می‌تواند کمک شایانی در گذر موفق از اوج بار تابستانی داشته باشد که باید در این رابطه دقت نظر داشت.

دانایی بیان کرد: تنظیم تفاهم‌نامه به‌منظور محاسبه و بهره‌مندی از تخفیفات و پاداش‌های در نظر گرفته شده، با شرکت توزیع برق می‌بایست با همکاری‌های لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه کاهش اوج بار مصرف برق در تابستان، خصوصاً در ماه‌های تیر و مرداد سال‌جاری مشارکت کنند.

انتهای پیام / م

کاهش اوج بار مصرف برق در تابستان با مشارکت دستگاه های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار