ارائه خدمات پاراکلینیکی و ویزیت رایگان به مددجویان مازندرانی

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: به مناسبت دهه کرامت ۳۰۰ مددجوی زیرپوشش شهرستان گلوگاه از خدمات پاراکلینیکی و ویزیت رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: به مناسبت دهه کرامت ۳۰۰ مددجوی تحت حمایت شهرستان گلوگاه در روستا‌های اوارد، نیالا و رمدان این شهرستان در قالب اردوی جهادی از خدمات پاراکلینیکی و ویزیت رایگان بهره مندشدند.

وی افزود: مرحله دوم ویزیت رایگان با حضور هشت پزشک متخصص با شعار خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت برای مددجویان تحت حمایت در مناطق بالادست و محروم این شهرستان اجرا شده است.

اسکندری گفت: خدمات پاراکلینیکی رایگان مانند دارو، تزریقات، پانسمان، دندانپزشکی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، بیماری‌های داخلی با همکاری شبکه بهداشت، سپاه پاسداران، هلال احمر، پایگاه مقاومت بسیج در سه روستای این شهرستان ارائه شد.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: ازجمله برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات به مددجویان ساکن در مناطق محروم بوده که دراین بخش اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای هزینه‌های درمانی پایه و فرانشیز مددجویان استان پرداخت شده است که بخش مهمی از اعتبارات فرانشیز برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد ساکن در مناطق محروم استان هزینه شد.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: ۱۲ هزار خانوار در مناطق محروم استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از تمامی خدمات بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه نظیر چنین اردوی جهادی پیش از این در شهر‌های کیاسر، سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شد، گفت: کمیته امداد نیز در طول سال اردوی جهادی در بخش‌های مختلف مانند ساخت مسکن، درمانی با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برای کمک به نیازمندان اجرامی کند.

اسکندری افزود: مردم نیکوکار استان در هر حرفه و هر تخصصی برای شرکت در این اردو‌ها می‌توانند به اداره کمیته امداد شهرستان‌ها  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

ویزیت رایگان برای ۳۰۰ نیازمند گلوگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار