فرصتی برای قدرت‌نمایی لنوو با کاهش فروش محصولات اپل

شرکت لنوو در نظر دارد با برنامه ریزی دقیق فروش رایانه‌های خود را در شش ماه آینده افزایش دهد.

افزایش فروش محصولات لنووبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک سال گذشته بازار فروش لپ‌تاپ و رایانه روند مثبتی را تجربه نکرده است و مطمئنا سیاست‌های اقتصادی کشورهای مختلف به ویژه کشورهای توسعه یافته در این روند فروش بی‌تاثیر نبوده است؛ حال لنوو تصمیم دارد با انجام تغییر و تحولاتی درون سازمانی فروش رایانه‌های رومیزی و قابل حمل خود را در شش ماه آینده افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: فاش شدن مشخصات Lenovo Z6 تنها ۲ روز پیش از رونمایی رسمی +تصویر


با وجود نوسانات شدید در بازار دستگاه‌های الکترونیکی، ولی شرکت‌هایی مانند لنوو-Lenovo، اچ‌پی-HP و دل-Dell موفق شدند با برنامه‌ریزی دقیق و شناخت علایق کاربران رایانه در سراسر جهان به ترتیب رشد ۲۵ و ۲۲.۵ و ۱۶.۹ درصدی را در فروش انواع رایانه‌های خود در ۱۸ ماه گذشته تجربه کنند.

فرصتی برای قدرت‌نمایی لنوو با کاهش فروش محصولات اپل

تحلیلگران بازار فناوری معتقدند مشکلات اپل در تولید و فروش محصولات خود سبب شده است شرکت‌های دیگر در جهان فرصت قدرت نمایی پیدا کرده و فروش خوبی را تجربه کنند. بدون شک بسته شدن تعدادی از کارخانه‌های اپل در چین و کاهش روابط این غول فناوری با شرکای چینی خود زمینه ساز روند نزولی اپل در فروش محصولات خود است. 

افزایش فروش رایانه‌های لنوو در پی افت سهام اپل

البته به دلیل تغییرات ایجاد شده در لپ‌تاپ‌های لنوو و ارتقاء سطح کیفی این دستگاه‌ها، قیمت آن‌ها تا حدودی افزایش یافته است. به کار بردن تجهیزات سخت افزاری قدرتمندتر از گذشته مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت اعلام شده است. مسئله‌ای که موجب بروز نگرانی‌های زیاد در میان شرکت‌های فناوری شده است، سیاست‌های غلط اقتصادی دونالد ترامپ و قوانین سخت‌گیرانه تحریم‌های آمریکا است؛ چراکه بسیاری از شرکت‌های فناوری مانند لنوو در بخش طراحی و تولید و فروش، همکاری‌های گسترده‌ای با چینی‌ها داشته و ممکن است شامل تحریم‌های آمریکا شوند. 

افزایش فروش رایانه‌های لنوو در پی افت سهام اپل

به هر حال اپل تا کنون بیشترین ضرر را از جنگ تجاری میان آمریکا و چین داشته است و آمارها نشان می‌دهد با ادامه این روند صدمات بیشتری به شرکت اپل وارد می‌شود.

انتهای پیام/

موفقیت لنوو در فروش رایانه‌های خود در سایه کمتر شدن حضور اپل در بازار

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار