با پیوستن وحید امیری به پرسپولیس، تعداد بازیکنان ملی پوش تیم سرخپوش به ۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، پرسپولیس تهران و ترابوزان اسپور ترکیه را دارد، ساعتی پیش با عقد قراردادی ۲ ساله بار دیگر به جمع سرخپوشان پایتخت بازگشت و قرار است در این تیم بازی کند.

با اضافه شدن امیری به پرسپولیس، تعداد بازیکنان ملی پوش تیم سرخپوش به ۱۰ بازیکن رسید که رکورد قابل توجهی محسوب می‌شود.

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، مهدی شیری، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، وحید امیری، احمد نوراللهی، علی علیپور و محمد امین اسدی ملی پوشان پرسپولیس هستند که در تیم بزرگسالان و امید حضور دارند و برخی از آن‌ها مانند محمد انصاری، محمد نادری، مهدی شیری برای حضور در تمرینات تیم بزرگسالان در تهران قرار دارند و علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، وحید امیری، احمد نوراللهی و علی علیپور نیز عضو تیم ملی هستند، اما به این اردو دعوت نشدند.

محمد امین اسدی، مهاجم جنجالی پرسپولیس نیز تنها بازیکن سرخپوشان در تیم ملی است که در بازی با نفت مسجد سلیمان هم حضور داشت و به احتمال زیاد در بازی روز دوشنبه حضور خواهد داشت.  

البته به جز این بازیکنان، پرسپولیس درصدد جذب چند بازیکن ملی پوش پایه است و به طور طبیعی تعداد ملی پوشان پرسپولیس افزایش خواهد پیدا کرد.

لازم به ذکر است، محل برپایی اردو پرسپولیسی ها، کمپ گرین پارک در کاراتپه است و طبق برنامه ۲ بازی تدارکاتی انجام می‌دهند. البته محمد انصاری، محمد نادری، مهدی شیری و محمد امین اسدی به دلیل همراهی تیم‌های ملی، سرخپوشان را در ابتدای این اردو در ترکیه همراهی نخواهند کرد، اما با پایان برنامه تیم‌های ملی، سه‌شنبه هفته آینده، ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۸ راهی ترکیه می‌شوند تا به جمع سرخوشان ملحق شوند.


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

توافق سرخپوشان با هافبک تیم ملی/ امیری تا یکشنبه پرسپولیسی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار