اهدا ۲ دستگاه دیالیز به بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب

۲ دستگاه دیالیز به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد بابرکت امام رضا (ع) توسط اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب روز شنبه در حاشیه تحویل این ۲ دستگاه دیالیز با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب گفت : این دستگاه‌ها با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار خریداری شده که در اختیار بخش درمان بیماران دیالیزی سرپل ذهاب قرار گرفت و امید است بتواند خدمات مناسبی به بیماران دیالیزی ارائه نماید.

وی گفت : تامین اجتماعی استان همواره نگاه ویژه‌ای به بخش درمان شهرستان سرپل ذهاب داشته است.

وی اظهار داشت: این ۲ دستگاه به طور قطع کمک شایانی به بخش درمان بیماران دیالیزی سرپل ذهاب و شهرستان‌های مجاور خواهد کرد و از مراجعه آن‌ها به مرکز استان جلوگیری کرده و بار مالی بیماران را کاهش می‌دهد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: خدمات درمانی به بیماران دیالیزی یکی از دغدغه‌های مهم دولت است و در این راه برای تسهیل در امر درمان بیماران تلاش خواهد کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: خریداری این ۲ دستگاه دیالیز با کمک‌های شخصی کارکنان تامین اجتماعی سراسر کشور صورت گرفت.

حمیدرضا قاسمی افزود: دستگاه‌های دیالیز اهدا شده در مقابل بزرگی مردم سرپل ذهاب و دینی که به دلیل هشت سال دفاع مقدس برگردن ما دارند بسیار کوچک است، اما زیبایی کار دراین است که این دستگاه‌ها جدای از خدمات سازمانی و توسط کمک‌های شخصی کارکنان انجام شده است.

 

 

انتهای پیام/د

دستگاه‌ها دیالیز با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار خریداری شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار