ارتباط صمیمی‌تر و راحت‌تر با نسخه جدید سرویس تماس گوگل

گوگل به دنبال ارتقاء سرویس تماس صوتی خود، ویژگی‌های جدیدی مانند امکان نمایش دائمی صفحه تماس را به آن اضافه کرد.

ارتباط صمیمی‌تر و راحت‌تر از گذشته با نسخه جدید سرویس تماس گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل برای افزایش کارایی و بهبود سرویس تماس خود رابط صوتی Google Voice را به کار گیری کرد. با اضافه شدن این ویژگی به سرویس تماس گوگل کاربران همیشه می‌توانند به راحتی و با مشاهده صفحه تماس یا مخاطبان خود تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید: بهبود عملکرد گوگل فوتوز با قابلیت‌های جدید


روی صفحه نمایش تماس تنها با یک کلیک کاربر قادر به برقراری تماس است و اطلاعاتی از قبیل پیام‌های دریافتی و گرفته شده و پیغام‌های صوتی گذاشته شده را مشاهده کند. البته همه این اطلاعات قابل مخفی کردن است تا در صورت دلخواه تنها کاربر یا کاربرانی خاص آن را مشاده کنند. کلید تماس سریع به صورت ویژه روی صفحه تماس قرارر دارد. 

ارتقا ویژگی‌های سرویس تماس گوگل در نسخه جدید این نرم‌افزار

البته با توجه به توانایی‌های گسترده سرویس تماس گوگل و ارتباط مناسب آن دستیار صوتی، کابران می‌توانند بدون نیاز به صفحه تماس نیز درخواست‌های خود را انجام داده و در هنگام دریافت یا برقراری تماس با مخاطبی خاص از کیفیت بالای تماس لذت ببرند. در سرویس تماس جدید گوگل تمامی ویژگی‌های ارتباطی از قبیل صدای میکروفون، صدای زنگ هشدار تماس و صدای بلندگو قابل تنظیم است.

ارتباط صمیمی‌تر و راحت‌تر از گذشته با نسخه جدید سرویس تماس گوگل

تمامی تنظیمات مذکور تنها با کلیک روی یک گزینه در بالای صفحه امکان پذیر است  و دیگر نیازی به طی مراحل پیچیده و طولانی مانند گذشته نیست. در هنگام دریافت تماس نیز نمادی خاص نشان داده می‌شود که علاوه بر جذابیت، کارایی بالایی در رد یا قبول تماس دارد. برخی از طرفدارن گوگل معتقدند ویژگی‌های جدید سرویس تماس مورد توجه کاربران قرارر می‌گیرد و می‌‎تواند موجب افزایش کمی کاربران این سرویس شود. 

ارتباط صمیمی‌تر و راحت‌تر از گذشته با نسخه جدید سرویس تماس گوگل

گوگل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان روزانه سرویس‌های گوناگونی را به میلیون‌ها کاربر در جهان ارائه می‌دهد و برای راضی نگهداشتن مخاطبان کنونی خود و افزایش تعداد کاربران این ویژگی‌های کاربردی را به سرویس‌های خود اضافه می‌کند.

انتهای پیام/

گوگل ویژگی‌های سرویس تماس خود را ارتقا داد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار