رئیس دفتر رئیس جمهور:

توسعه اقتصادی، محور سفر دکتر روحانی به خراسان شمالی

واعظی: توسعه اقتصادی، محور سفر دکتر روحانی به خراسان شمالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس دفتر رئیس جمهور که برای هماهنگی سفر هیئت دولت به بجنورد سفرکرده است، توسعه سرمایه گذاری، صادرات و روابط اقتصادی مرزی را اولویت دولت برای خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: در شش سال گذشته، همه ساله ۴۵۰ میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه قبل، ۲ و ۹ دهم درصد افزایش دارد.

محمود واعظی با اشاره به اهمیت دومین سفر آقای روحانی به خراسان شمالی گفت: در این سفر اعضای کابینه دولت، روسای بانک‌ها و بخش خصوصی رئیس جمهور را همراهی می‌کنند و سرمایه گذاری در پروژه‌هایی در سطح منابع ملی، استانی، بخش خصوصی و بانک‌ها برای خراسان شمالی پیش بینی شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز خراسان شمالی در بخش‌های کشاورزی، معدن، صنعت و خدمات گفت: خراسان شمالی اقلیم مناسبی دارد و تکمیل زیرساخت‌های آن، از اولویت هاست.

وی گفت: دولت تسهیل کننده اموری همچون اشتغال است، ولی همت و جدیت باید از جانب خود مردم باشد.

واعظی با بیان اینکه برای اشتغال روستایی خراسان شمالی ۵۷۰میلیاردتومان، منظور شده است، افزود: ده هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان اعتبار به علاوه رقمی معادل آن اعتبارات ارزی هم برای سرمایه گذاری در استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام / م 

سخنان واعظی در بجنورد 

 

برچسب ها: رئیس جمهور ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.