رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان خبرداد؛

توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان شهرستان اردکان

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: همزمان با دهه کرامت ۱۲۰ بسته غذایی بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، گوشت، روغن و حبوبات است که با مشارکت و همت حامیان نیکوکار طرح اکرام تهیه شده است.

محمدرضا خلیلی افزود: از ابتدای دهه کرامت و در ادامه اجرای طرح "هر کارمند یک حامی" اجرا و ۳۰ نفر از نیکوکاران اردکانی به جمع حامیان اکرام ایتام و محسنین اضافه شدند.

وی گفت: حامیان نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان اردکان و یا تماس با شماره‌های ۰۳۵۳۲۲۳۷۱۷۳ و ۰۹۱۳۴۵۱۸۲۸۸ با نحوه همکاری و مشارکت در طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) آشنا شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان همچنین افزود: نیکوکاران می‌توانند برای واریز کمک‌های نقدی خود از طریق شماره حساب ۴۴۵۰۰۰۱۵۰۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۸۲۳۳۵ بانک ملت اقدام کنند.

هم اکنون یک هزار و ۱۰۰ حامی نیکوکار با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان در تأمین نیاز‌های ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند.

انتهای پیام/ غ

بسته‌های غذایی بین نیازمندان شهرستان اردکان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار