بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از خدمات دهی رستوران بین راهی مسیر مدینه-مکه

رئیس سازمان حج و زیارت از رستوران بین راهی محمدیه در مسیر مدینه به مکه و نحوه خدمات دهی این مجموعه برای آماده سازی و بسته بندی غذای زائران اعزامی به مکه مکرمه بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از خدمات دهی رستوران بین راهی مسیر مدینه-مکهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت پس از حضور در جمع زائران عازم مکه که در مسجد شجره احرام بستند از این محل دیدن کرد.

این رستوران در ۱۸ کیلومتری مسجد شجره در مسیر مکه واقع شده و غذای زائران که به مقصد مکه حرکت می‌کنند در این مجموعه بین راهی که توسط سازمان حج و زیارت راه اندازی شده؛ آماده و بسته بندی و در اختیار کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

این رستوران در جریان حرکت نخستین کاروان زائران به مقصد مکه مکرمه ۲ هزار وعده غذای گرم را آماده و بسته بندی کرد و در اختیار کاروان‌های اعزامی قرار داد.

رشیدیان طی بازدید از بخش‌های مختلف این رستوران از نگهداری موارد اولیه تا، طبخ و بسته بندی وعده‌های غذایی و امکانات و تجهیزات این مجموعه بازدید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های پرسنل این مجموعه بر اعمال حساسیت و دقت لازم در پخت غذا‌های زائران با نهایت رعایت بهداشت با توجه به دمای بالای هوا تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار