خانه ارواحی که جاذبه گردشگری می‌شود!

زوج مکزیکی که خانه فیلم سینمایی «احضار» را خریداری کرده بودند، قصد دارند آن را به مکان توریستی تبدیل کند.

خانه روح زده فیلم «احضار» جاذبه گردشگری می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اِن اِم ای، زوجی که خانه مشهور در فیلم سینمایی «احضار» را اخیراً خریداری کرده بودند، مدعی شدند که این خانه روح زده شده است.

این زوج پس از خریداری این خانه که در هاریسویل در ایالت رودآیلند قرار دارد و فیلم سینمایی احضار در سال ۲۰۱۳ در این خانه ساخته شده است، ادعا کردند که از زمان سکونت آن‌ها شاهد فعالیت‌های ماوراءالطبیعه در این خانه بوده اند.

این فیلم بر اساس داستان واقعی خانواده‌ای به نام پرون است که از سال ۱۹۷۰ در این خانه زندگی می کردند.

کری هینزن، صاحب این خانه می‌گوید: در‌های خانه ما به خودی خود باز می‌شود، صدای راه رفتن و حتی در زدن نیز شنیده می‌شود. به تنهایی زندگی کردن در این خانه بسیار ساخت است. انرژی‌هایی هست که احساس می‌کنم شیطانی نیستند، اما اتفاقات زیادی در این خانه در حال رخ دادن است.

همسر وی نیز توضیح داد که آن‌ها اکنون قصد دارد این خانه را برای تماشای عموم آزاد بگذارند. او می‌گوید: تمام این ماجراجویی‌ها هم ترسناک است (به دلیل فعالیت‌های فرا طبیعی و موارد دیگر) و هم هیجان انگیز. خیلی خوشحالم که این فرصت را داریم که اتفاقات این خانه را با بقیه به اشتراک بگذاریم و آن را به یک مکان برای جذب توریست تبدیل کنیم.
خانه روح زده فیلم «احضار» جاذبه گردشگری می‌شود

گفتنی است مجموعه فیلم سینمایی «احضار» بسیار مورد استقبال مخاطبان است به طوری که نسخه ۲۰۱۳ آن به طور کلی ۳۱۹ میلیون دلار فروش داشت. همچنین نسخه فرعی از آن نیز با نام آنابل ساخته شد که قسمت جدید آن چند هفته پیش اکران شد. کمپانی یونیورسال در حال حاضر مشغول ساخت سومین قسمت فیلم احضار است که در سپتامبر سال ۲۰۲۰ (شهریور ۹۹) اکران می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.