پنجمین دور تورینگ سافاری استان کرمانشاه برگزار شد

مسئول کمیته تورینگ سافاری هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از برگزاری پنجمین سافاری با حضور ۲۰ خودرو خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، احسان موقوفه مسئول کمیته تورینگ سافاری هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه با بیان اینکه این اولین تور خارج از استان نیز بود گفت:این تورینگ سافاری با همکاری تیم الفنت گروپ به مقصد ارتفاعات تخت رستم استان همدان برگزار شد.

 


وی افزود:شروع حرکت از ساعت ۱۱:۱۵ صبح از میدان امام خمینی ره بود و اولین تایمیگیری در شهر بیستون انجام شد مقصد بعدی بدون توقف شهر اسد آباد مشخص شد و راس ساعت ۱:۴۵ تایم خودرو ثبت شد.

وی بیان کرد: این گروه ۲۰ خودرویی را خودروی امدادی و تیم پزشکی همراهی کردند که یک خودرو در مسیر مشکل پیدا کرد که توسط یکی از خودرو‌های امدادی برای رفع مشکل تا شهر اسد آباد حمل شد.

وی افزود:بر اساس قانون تورینگ چادر‌ها خارج از چمنزار برپا شدند و قوانین کمپ و تردد خودرو‌ها با توجه به اقلیم منطقه در محل کمپ نصب شد.



پنجمین دور تورینگ سافاری استان کرمانشاه برگزار شد

 

 

 

 

 


وی گفت:شاهنامه خوانی اجرای موسیقی سنتی و مسابقه پخت سریعترین غذای مسافرتی مسابقات طناب کشی و بومی محلی و کوهنوردی در ارتفاعات یخچچال از برنامه‌های جانبی این تور بود.

وی گفت:با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست در تمامی تور‌ها اقدام به جمع آوری زباله‌ها می‌شود در پایان برنده آیتم بهترین کمپ خسرو امید و بهروز بابایی و مازیار حق شناس برنده کاپ اخلاق شدند.

انتهای  پیام/ز

 

در تمامی تور‌ها اقدام به جمع آوری زباله‌ها می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.