شجاعیان: برای موفقیت استقلال یک دل کار می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: همه بازیکنان یک دل هستند و برای موفقیت استقلال کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت اردوی این تیم در ترکیه گفت: اردوی خوب، بسیار منظم و اصولی را برگزار کردیم همه بازیکنان یک‌دل هستند و برای موفقیت استقلال کار می‌کنند. چند روز دیگر از اردو مانده و امیدوارم باقی اردو هم به سلامت تمام شود و برای لیگ برتر آماده شویم.

او درباره کار با استراماچونی بیان کرد: اکنون صبح و عصر درگیر تمرینات پر فشار بدنسازی هستیم و همه بازیکنان پس از تمرینات تنها استراحت می‌کنند و با این روش در نظر داریم با قدرت برای موفقیت استقلال لیگ را شروع کنیم.

شجاعیان گفت: در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتیم و حضور جوانان در تیم به ما کمک می‌کند. بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شدند که با آن‌ها رفاقت داریم و امیدوارم همین یک‌دلی باعث شود خواسته هواداران را برآورده کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره برخورد بازیکنان در تمرین با یکدیگر توضیح داد: وقتی اسم باخت در فوتبال می‌آید بد است. به خاطر همین در هر تمرینی که با باخت و برد همراه است اگر بازنده شوم، عصبانی می‌شوم، اما باید خودم را کنترل کنم. باید خودم را کنترل کنم، چون هر وقت می‌بازم به شوخی بقیه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهم و برای همین دوست دارم همیشه برنده باشم.

او درباره کسب نتایج دلخواه استقلال برای هواداران گفت: هواداران استقلال حق دارند. ما چند سال است که آن طور که باید و شاید خوشحالشان نکردیم. امسال تلاش می‌کنیم که بتوانیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و با تمام توان در لیگ برتر شرکت کنیم. همه می‌دانند که جایگاه استقلال قهرمانی است و تمام تلاشمان را می‌کنیم به چیزی که استقلال لایقش است برسیم. امیدوارم با تشویق‌هایشان تمام توانمان را در داخل زمین بگذاریم و باعث سربلندی‌شان بشویم.


بیشتر بخوانید:

فتحی: هنوز نتوانسته‌ایم رضایت فیفا را بابت پرداخت جریمه پروپئیچ جلب کنیم/ در سخت‌ترین شرایط استراماچونی را به استقلال آوردیم

ریکاوری و تمرینات بدنسازی آبی پوشان در ترکیه

استقلال به دنبال جذب مهاجم کیه وو ایتالیا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار