اختصاص اعتبار برای ساخت اسکله چند منظوره سیریک

فرماندار شهرستان سیریک اختصاص اعتبار برای ساخت اسکله چند منظوره این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،جمال الدینی فرماندار شهرستان سیریک گفت: ۲۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار برای ساخت اسکله چند منظور سیریک واگذار شد.

وی در بازدید از مجتمع بندری چند منظور شهرستان سیریک افزود: این اسکله به طول ۱۰۴ متراست که در مدت دو سال احداث و تکمیل خواهد شد و با احداث آن شناور‌های با ظرفیت ده هزار تنی می‌توانند پهلو گیری کنند.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: با احداث اسلکه ۱۰۴ متری در مجتمع بندری سیریک زمینه شکوفایی و رونق اقتصادی در بخش‌های صادرات و وارداتو گردشگری احیا می‌شود.

جمال الدینی افزود: با بهره برداری از این اسکله زمینه اشتغالزایی ۵ هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.
وی افزود: نزدیکی شهرستان سیریک با کشور‌های حاشیه حوزه خلیج فارس، برخورداری شهرستان از موقعیت استراتژیکی، گسترش و توسعه بنادر در شرق استان، تامین معیشت مردم منطقه، بالا بردن سطح رفاه مردم از جمله اهداف توسعه می‌باشد که بوسیله سازمان اداره بنادر و دریانوردی برای رونق و احیای شهرستان سیریک درنظر گرفته است.

جمال الدینی گفت:توسعه بنادر و سواحل سبب رونق اقتصادی مردم می‌شود.

فرماندار شهرستان سیریک افزود: سازمان بنادر و دریانوردی به طور ویژه بر عملیاتی شدن برنامه‌های توسعه‌ای خود در طرح توسعه سواحل مکران تمرکز کرده تا انشالله در آینده‌ای نزدیک شاهد عمران و توسعه سواحل و بنادر خلیج فارس بویژه شهرستان سیریک باشیم.

انتهای پیام/ر

رونق و احیای شهرستان سیریک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.