خدمات گردشگری سلامت در اردبیل قابلیت رهگیری یافت

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با تعریف سازو کار منسجم خدمات گردشگری سلامت در اردبیل قابلیت رهگیری یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی در جلسه بررسی عملکرد و اولویت‌های معاونت گردشگری گفت: در ماه‌های اخیر مشکلات گردشگری سلامت در اردبیل بررسی شده و توانستیم طی جلسات مشترک با دستگاه‌های متولی سازو کار منسجمی تعریف کنیم.

وی افزود: از جمله مشکلات ساماندهی گردشگران از مبدا و هدایت مطلوب جهت دریافت خدمات بهینه بود که روند مناسبی تعریف شده و با استقرار پزشک در پایانه بیله سوار هر بیمار کد درمانی دریافت کرده و جهت دریافت خدمات مطلوب پزشکی هدایت می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به اینکه تمامی روند هدایت بیمار با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود، اضافه کرد: با دریافت کد درمانی روند دریافت خدمات قابلیت رهگیری خواهد یافت.

فلاحی اضافه کرد: در این صورت خدمات ارائه شده به گردشگر سلامت مشخص بوده و نظم ایجاد شده منجر به تقویت حضور گردشگران سلامت خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به تعریف خانه گردشگری سلامت در خانه تاریخی اضافه کرد: به دنبال ارائه خدمات الکترونیک به گردشگران هستیم و در این راستا از ایده‌های جدید استارت آپ‌ها بهره گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات الکترونیک به گردشگران سلامت

برچسب ها: گردشگری ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.