مظفری زاده: تمرینات پر فشاری دنبال کردیم/۵۰ جلسه تمرین به اندازه یک بازی تدارکاتی تاثیر ندارد

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: به قول مربیان خودمان هر ۵۰ جلسه تمرین به اندازه بازی تدارکاتی نمی‌شود و بازی با تیم‌های اروپایی کمک زیادی برای بازی‌های جهانی می‌کند.

رسول مظفری زاده ملی پوش بسکتبال کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تمریانت تیم ملی بسکتبال کشورمان اظهار داشت: تمرینات پر فشاری را در یک ماه گذشته انجام دادیم و همین مسئله باعث شده تا برخی از بازیکنانمان با مشکل مصدومیت های جزئی هم رو به رو شوند. 

او درباره زمان تمرین‌ها بیان داشت: صبح‌ها و عصر‌ها تمرین می‌کنیم، تمرین صبح‌ها بیشتر شامل تمرینات انفرادی، تکنیک، وضعیت بدنی و کار دفاعی بچه‌ها است و عصر هم بیشتر بازی گروهی انجام می‌دهیم. تمرینات در مجموع پر فشار بوده است، اما به اندازه بازی دوستانه تاثیر ندارد و به نظرم‌اردو‌هایی که در نظر گرفته شده بهترین شرایط را به وجود می‌آورد.

او‌ادامه داد: ما در اردو‌شاهد حضور ۲۰ بازیکن و ۲ بازیکن از تیم آبی بودیم، تصور می‌کنم‌شرایط‌مسابقه و‌انتخابی خوبی به وجود آمده و‌فکر نمی‌کنم نفرات اصلی از حالا مشخص باشند.

ملی پوش کشورمان درباره بازی‌های دوستانه بیان دشات: تیم‌های اروپایی خوب هستند و به قول مربیان خودمان هر ۵۰ جلسه تمرین به اندازه بازی تدارکاتی نمی‌شود و بازی با تیم‌های اروپایی کمک زیادی برای بازی‌های جهانی می‌کند.

بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که با این تیم به قهرمانی لیگ هم رسید در پایان و درباره شرایط باشگاهیش برای فصل بعد عنوان داشت: هنوز چیزی مشخص نیست، با کادر فنی صحبت داشته ایم، اما وضعیت مالی باشگاه معلوم نیست تصمیمی گرفته نشده است.


بیشتر بخوانید:

ارغوان: بازی‌های دوستانه کمک زیادی به تیم ملی بسکتبال می‌کند

تمرین تیم ملی بسکتبال برگزار شد

برگزاری دیدار‌های دوستانه تیم‌های ملی بسکتبال در تالار بسکتبال آزادی


انتهای پیام / 

اظهارات بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره آخرین شرایط تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار