باید دولت تاحد امکان از صنعتگران حمایت کند

رییس اتحادیه مصنوعات چوبی شهر اصفهان گفت: باید دولت تاحد امکان از صنعتگران حمایت کند تا بتوانند ماشین آلات به روز را خریداری و محصولات باکیفیت تری تولید کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شادمند رییس اتحادیه مصنوعات چوبی شهر اصفهان امروز درنشست خبری با موضوع راهکار‌های بازاریابی، برندینگ و صادرات صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان، اظهار کرد: تا زمان اجرایی شدن برخی از قوانین و صدور دستورالعمل اجرایی آن‌ها قوانین جدیدی وضع می‌شود که قوانین قبلی را نقض می‌کند؛ مثل قوانین گمرکی که وقتی دستورالعملی از وزارتخانه صادر می‌شود در گمرک توجهی به آن‌ها نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات صنعت چوب فراوان است، افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه قوانین نظام صنفی، اصناف را با چالش‌های زیادی روبه‌رو کرده است، رسانه‌ها باید با اطلاع رسانی مشکلات، گامی در جهت رفع آن‌ها بردارند تا چرخش مالی و اقتصادی خوبی صورت گیرد.

رییس اتحادیه مصنوعات چوبی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر فرهنگسازی لازم برای مصرف تولیدات داخلی از طریق رسانه‌ها انجام شود، کمتر صنعتگری دچار مشکل می‌شود.

شادمند گفت: باتوجه به اینکه در شهر اصفهان کالا‌های مشابه محصولات وارداتی، اما باکیفیت بالاتر تولید می‌شود، باید دولت تاحد امکان از صنعتگران حمایت کند تا بتوانند ماشین آلات به روز را خریداری و محصولات باکیفیت تری تولید کنند.

نمایشگاه باید محلی برای عرضه محصولات نوآورانه باشد

رییس اتحادیه فرش ماشینی، دکوراسیون داخلی و تزئینات اصفهان گفت: نمایشگاه محلی برای فروش اجناس نیست بلکه باید محلی برای عرضه محصولات نوآورانه باشد.

جواد قوه عود نیز در این نشست اظهار کرد: درحالی‌که نمایشگاه‌ها محلی برای جلوه دادن اجناس صنعتی یا کشاورزی است، دربرخی موارد مشاهده می‌کنیم که به دلیل بالابودن هزینه‌های جانبی حضور شرکت کنندگان، به محلی برای فروش محصولات تبدیل می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر نوآوری چندانی توسط شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های مختلف مشاهده نمی‌شود، زیرا هدف مهم آن‌ها فروش محصولات است.

رییس اتحادیه فرش ماشینی، دکوراسیون داخلی و تزئینات اصفهان با تأکید بر اینکه نمایشگاه باید به صورت تخصصی برگزار شود، افزود: افرادی که برای بازدید از نمایشگاه مراجعه می‌کنند انتظار دیدن اجناس جدید و نوآورانه را دارند و این درحالی است که نمایشگاه‌ها اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

نشست خبری با موضوع راهکارهای بازاریابی، برندینگ و صادرات صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار