۷۳۰ میلیارد ریال برای جبران خسارت سیل در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات سیل نیمه اول فرودین ماه امسال در این استان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست قرارگاه بازسازی سیل کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۳۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای خسارات ناشی از سیل در استان ابلاغ شده که توزیع شهرستانی آن‌ها براساس نرم کشوری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برای پرداخت ۳۸ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض سازمان برنامه و بودجه، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و فرمانداران برای توزیع آن‌ها براساس شاخص‌های اعلام شده اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای پرداخت ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره بانک‌های عامل، فرمانداری‍‌ها، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس اولویت و نرم اعلام شده اقدام به توزیع شهرستانی کنند.

گوهرگانی تاکید کرد: با توجه به اینکه میزان خسارات بالا بوده و منابع ناکافی و تسهیلاتی محدود است با اولویت بندی و به نسبت حجم خسارات و با توجه به ثبت سامانه سجاد پرداخت‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران استان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در بازسازی ناشی از خسارات سیل در حوزه‌های مختلف آب، گاز، راه، برق و دیگر موارد را بررسی و اعلام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمام خسارات ناشی از سیل تا آخر تیرماه در سامانه سجاد ثبت شده باشند.

 

انتهای پیام/پ

 

بازسازی مناطق سیل زده در یاسوج

برچسب ها: سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.