سرانه آموزشی استان بوشهر افزایش یافته است

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سرانه آموزشی در سال جاری نسبت سال گذشته بیش از ۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،غلامرضا دانش فر در بازدید از حوزه امتحانی دوره‌های مختلف سواد آموزی بخش مرکزی شهرستان بوشهر با تقدیر از کار‌های انجام گرفته در با سوادی افراد جویای نعمت خواندن و نوشتن افزود:سرانه آموزشی در سال جاری نسبت پارسال دوره‌های سوادآموزی و انتقال بیش از ۸ درصد افزایش یافته است.

 وی تصریح کرد: طرح‌های مختلفی برای کمک بیشتر به منظور نظارت و اجرای بهتر برنامه‌های سوادآموزی به دفتر مرکزی پیشنهاد شده و که جهت اجرا در حال تبیین و بررسی می‌باشد.

معاون سواد آموزی استان بوشهر ادامه داد:در سال جاری نیز تاکنون نسبت به سال قبل در بحث تحت پوشش قرار دادن افراد جویای سواد به رشدی بیش از ۶۶ درصد رسیده ایم.

دانش فر عنوان کرد: در سال قبل افراد جذب شده در طرح‌ها و برنامه‌های دوره‌های مختلف سوادآموزی در استان ۳۸۲۱ نفر بوده که این رقم در سال جاری به ۶۳۹۳ نفر رسیده است.

وی در ادامه " بحث سلامت برگزاری امتحانات پایانی را بسیار مهم دانست "و بیان داشت: حهت کیفیت بخشی و نیز سلامت بیشتر آزمون‌های گرفته شده از سواد آموزان پس از تصحیح در مناطق و شهرستان ها، توسط کارشناسان در استان مورد بازبینی دقیق قرار خواهد گرفت.

معاون سواد آموزی استان بوشهر به برگزاری ارزشیابی‌های ادواری طول سال تحصیلی هم اشاره‌ای نمود و افزود: در طول سال تحصیلی توسط آموزش دهندگان حهت آشنایی بهتر سواد آموزان با آزمون‌های پایانی ارزشیابی‌های تکمیلی برگزار می‌شود.

دانش فر با بیان اینکه "استفاده از تمام ظرفیت‌ها در تمامی مناطق و شهرستان ها" لازم و ضروری می‌باشد، تصریح کرد: باید در کنار نظارت مستمر بازرسان استان، از تمام ظرفیت ستاد امتحانات شهرستان‌ها و مناطق نیز بهره کافی گرفته شود.

انتهای پیام/م

سرانه آموزشی  بیش از ۸ درصد افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.