اسدی: پوشیدن لباس مقدس تیم ملی جای شکر دارد/ بلژیک با ویلموتس بهترین تیم رنکینگ فیفا شد

بازیکن تیم ملی گفت: خوشحالم که در اردوی تیم ملی حضور دارم و لباس مقدس تیم ملی را برتن می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اسدی، هافبک تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در اردوی تیم ملی حضور دارم و لباس مقدس تیم ملی را برتن می‌کنم و این شانس را دارم که همانند بچه‌های دیگر خود را به مربی تیم ملی نشان بدهم.

او افزود: مربی تیم ملی نگاه ویژ‌ه‌ای به تمامی رده‌ها و تیم‌های باشگاهی دارد و مربی تیم ملی خیلی دوست دارد ما را در لیگ ببیند و بازی‌های ما را پیگیری کند.

اسدی ادامه داد: همچنین شرایط سنی خوبی دارم و در فصل‌های گذشته تمام تلاش خود را انجام دادم که بتوانم خود را به تیم ملی برسانم. هدف هر فوتبالیستی است که در بهترین شرایط خود باشد و پله‌های ترقی را طی کند و به هدف‌های بزرگ‌تر خود برسد.

هافبک ملی پوش خاطرنشان کرد: تیم ملی هدف بزرگ‌تری برای من است و کمک خواهد کرد تا بتوانم بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارم.

وی در پایان درباره مارک ویلموتس عنوان کرد: او مربی بسیار بزرگی است و کارنامه او را دیدیم. تیم ملی بلژیک در رنکینگ فیفا بهترین تیم بوده است، زیرا ویلموتس بار فنی بالایی دارد و می‌تواند به ما انتقال دهد.

انتهای پیام/

اظهارات اسدی درباره تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار