لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹/ جام به روس‌ها رسید / برزیل حریف تیم دوم لهستان نشد

رقایت‌های لیگ ملت‌های والیبال بامداد امروز با قهرمانی روسیه به پایان رسید.

جام به روس‌ها رسید / برزیل حریف تیم دو لهستان نشدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های رده بندی و فینال لیگ ملت‌های والیبال بامداد امروز برگزار شد تا پرونده رقابت‌های این فصل لیگ ملت‌های والیبال بسته شود.

تیم‌های ملی والیبال لهستان و برزیل در دیدار رده بندی مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان بازی یک‌طرفه لهستان با تیمی غیر از بازیکنان اصلی توانست به دومین برد پیاپی مقابل برزیل دست یابد و صاحب گردن آویز برنز شود.

قرمز سفید‌ها در این بازی با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسیدند.

تیم‌های روسیه و آمریکا هم برای سومین بار در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم قدرتمند روسیه موفق شد با پیروزی ۳-۱ مقابل میزبان به عنوان‌قهرمانی برسد.

آمریکا که چند روز پیش توانسته بود ۳-۰ روسیه را شکست دهد در این بازی اصلا خوب نبود و نتوانست از میزبانی اش بهره کافی را ببرد و در پایان به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

روسیه با قهرمانی در این رقابت‌ها جایزه یک‌ میلیون دلاری لیگ ملت‌ها را گرفت.

انتهای پیام /

آخرین اخبار از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام
اللهم صل علی محمد وال محمد

امریکا یک کشور فرعونی هست وخودشو خدای جهان می دانه دیدیم که ورزشکارای ما راهم خیلی اذیت کرد انشالله از حالا به بعد درتمام زمینه شکست می خوره ونابودیش نزدیکه.
به امید نابودیش وبچه نامشروعش اسرائيل
India
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
پس معلوم شد که هنوز کار داریم تا به جاهای بهتری برسیم.........
Iran (Islamic Republic of)
bm
۱۷:۲۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
اتفاقا معلوم شد اگر یه برنامه ریزی خوب داشتیم میتوانستیم قهرمان باشیم.. چون همین روسیه را ۳ _ ۰ شکست دادیم
Azerbaijan
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
این شکستها بالاخره در یه زمانی باید ما رو به این نتیجه برسونه که باید علاوه بر داشتن احساس عقلگرا هم باشیم و به نتیجه گیری در درازمدت فکر کنیم. مثل لهستان که اول از ما باخت ولی بعد ما رو برد. این یه مساله بنیادی هست و در تمام ارکان زندگی مردم یه جامعه از اقتصاد تا فرهنگ تاثیر داره و سبب بدست آوردن روحیه پیروزی و نتیجه گرفتن میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
کاش ما به بازیهای یک هشتم صعود نمیکردیم ولی پوزه آمریکارو تو بلغارستان بخاک میمالیدیم ! خوشحالی بازیکنای امریکایی بعد برد مقابل تیم ما تو بلغارستان اصلا قابل تحمل نبود !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
بازیکنای ایران مغرورن تا امتیاز میگیرن خودشونو گم میکنن و مربی هم اصلا جالب کار نمیکنه در کشور خودمان بد چینش کرد و باختن دیگه نباید خارج از ایران توقع داشته باشیم . بازی خوبی نداشتن و اصلا دنبال تکنیک جدید نیستن برای همین تیمهای خوب ازشون میبرن
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۲:۵۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
تعداد بازیکنان فیکس تیم ملی والیبال کم است وما به همین چند بازیکن اکتفا کردیم واین تعداد از نظر حجم بازی خسته بوده اند و لهستان داری دو تیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
كساني كه نبود چند بازيكن مشهور روسيه و لهستان را عامل باخت اونها به ايران در دوره مقدماتي ميدونستند الان حرفي ندارند بزنند؟! پروفسورهاي بي سواد گزارشگر و مربي چي؟ روسيه بدون همون بازيكنان مشهور، آمريكا را با همه ي بازيكنان مشهورش در خانه خودش شكست داد و قهرمان شد .لهستان هم بدون بازيكنان مشهور ، برزيل را با همه ي بازيكنان مشهورش دوباره شكست داد و سوم شد .در اين تيم ها فرق چنداني بين بازيكن مشهور با غير مشهور وجود نداره ، خواهشا از كليشه هاي هميشگي تون خارج بشيد
Iran (Islamic Republic of)
Zainab
۱۲:۳۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
خیلی دوسداشتم ایرانم ب مرحله نهایی بره
ولی خب...
بعدش گفتم خدا کنه روسیه بازم اول بشه و چون برزیلم مارو شکست داده نتونه لهستان ببره
ک اینم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
خوشحالم که آمريکا برنده نشد